Gå til innhold

Cuckolding hva er det og hva legger du i det?


Gjest Moniqe

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :)

 

Etter å ha vært her inne en liten stund sitter jeg med litt blanede følser for dette tema eller litt mere sjokkert er vel mere rett å si.

 

Ja det er mye rart på nett men trodde dette var ett Cuckoldforum/sted noe de som vet eller holder på med cuckolding er faktisk i mindretall, i den sak har en noen spørsmål om dette tema her inne!

 

Dere som er bull's, hva legger dere i dette: Å få gjort det med mest mulig av kvinner her inne ( fikk en pm av en bekreftet bull som skrøt noe så veldig av dette i går, og uansett er jo det rett å slett idioti å skryte av dette) hva med være gentleman og verdsette en HW for det hun er og fortjener, respekt og verdsettelse og en god opplevelse :)

 

Dere som er cuck's /hubbys ect dere er vel klarer over deres situasjon i ett cuckoldforhold, menlig å være trofast med din kone/HW :)

 

Og ikke minst dere som går bak ryggen på deres koner/samboere, det bryter jo i mot allt det cuckolding står for mtp åpenhet og ærlighet mot partner, er det virkelig verd å riskikere forhold for ett ligg?

 

For meg virker det mere som dette er flertall var folk som er mere aktiv innen swinger eller partenerbytte, og trekant/firkant og ikke minst BDSM???

 

Og det siste hva er det med dere menn og historier, er det så sulteforet at dere må late som dere er par og damer og spørre ut om treff og hva man har på seg av klær, ingen normale damer spør andre om slikt! blir bare så matt av slike.

 

Håper vi kan få en oppegående diskusjon på dette og klarhet i ting her inne

 

 

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig det Moniqe skriver er ganske reelt. Hun har spørsmål som jeg også gjerne skulle sett svar på, da jeg har fått mange av de samme tingene på pm.

 

Å si at noen blir tråkka på tærne så vil vi heller se om noen kan gi noen svar på dette.

 

Jeg har levd i så pass mange år i et cuckoldforhold og noe av det første man lærer er at ærlighet, åpenhet og respekt er viktig her. Det er ikke alle som har skjønt det og som gjerne går bak ryggen på både den ene og den andre. Jeg har ikke interesse av menn som gjør slikt. For meg så har de ikke ærlighet, åpenhet og respekt i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første er jeg IKKE ute etter noe sympati el, men er det noen som føler seg "tråkket på tærne" her så må det være deg siden du går rett i angrep på meg her og ikke klarer svare på spørmålene jeg stiller?

 

Det du sier er at for å vinkle dette litt anderledes er han hvis man søker etter en jente for kos så skal man ta seg takk med en transe bare for at det er innpakkning i dameklær og ikke en dame, så da spør jeg deg direkte hva heter denne siden da? NORCUCKOLD eller hva, og det er gjort ganske så klart på de 4 andre større swingers sidene som er i å søkbare på nett i Norge at der er det kun swing som gjelder.

 

Cuckold er ikke så stort begrep som du sier, og vil ha det til, engentlig er det ganske grunleggene, men hva akten innebærer er noe mere og dypere en bare noen som tar kona/dame i ett par :p

 

Men jeg ser gjerne at du svarer på de spørsmålene jeg har stilt, og ser frem i mot ditt svar på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer: Uansett tilttelen på dette forumet, så er det et sex forum. Det betyr desverre at det tiltrekker seg en del shit-for-brains som tror de får masse fitte ved å være frekke i kjeften mot jentene. Dere er (også her) i mindretall, og derfor får dere vel vesentlig flere henvendelser fra disse "gutta".

Gutter: Skjerp dere da... Damer fortjener champagne og gentlemen (uansett om dere er buller eller cucker), og dere har å servere dem det. ok?

 

God jul.

1stemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For vår del er hennes opphøyde nytelse i fokus, og ikke easy's selvfornektelse(for den er ikke der). Det er nettopp denne nytelsen i trygge rammer som gjør forholdet sterkt. Og i det ligger at ord som sjalusi og utroskap bare er ord. Man MÅ være HELT ærlige for hverandre, og også snakke igjennom("debriefe") etter en hendelse, for at begge skal og kan kjenne på følelsene rundt det som skjedde. Oppmerksomheten og sexen med partner ETTER en hendelse bør og være på plass, så man får bekreftet forholdet. Etter hvert blir man mer trygg på hverandre, og da går det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst folkens

 

Hadde jeg truffet ett par der det er snakk om cuckolding og han skulle ha vært med aktivt? hadde jeg rett å slett i blanke i det og gått midt i akten, er mann HW/SW så ett fett men jeg som bull skal overgå cucken og tilfredsstille HW/SW på en måte cucken IKKE klarer, at han renser etterpå javel det er noe i mellom HW/SW og cucken og ikke noe jeg legger meg opp i.

 

At HW/SW har seg med cucken javel, men det sier jo sitt.

 

Og igjen tenk dere litt om før dere legger løs på damene her inne og er krasse i tastene mot dem, ellers kan du/dere kose dere med fantasiene sammen med kone/samboer og lage historier av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Ifølge de strenge definisjonene i denne tråden, så er jeg nok ingen cuckold likevel. Hos meg finnes det ingen følese av underdanelse, ingen ønsker om å bli ydmyket og ingen respekt for "bullen". Ikke mangler jeg selvtillit når det gjelder egne prestasjoner i sengen heller

Ja. jeg tenner på at hun har sex med andre både med og uten meg tilstede. Hvorfor aner jeg ikke men tror det rett og slett er sexy med kåte damer. Ideen om at hun er så kåt at hun ikke klarer å si nei, eller tar sjansen når den byr seg er nok ganske førende for meg. At jeg har en dame som elsker pikk er jo bare helt fantastisk... For meg er derfor bullens oppgave å gi henne nytelse, ikke å få meg til å føle meg underdaning. Ordene "bull" og "master" er for meg fullstendig missvisende. Hennes nytelse er det eneste som betyr noe

Jeg elsker å se og høre at hun nyter. Å kunne se på at hun nyter eller få høre historier i ettertid er for meg helt ufattelig fantastisk deilig. Men jeg gjør det altså helt uten å føle meg ydmyket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moniqe

Hmmm tror ikke du er helt oppdatert her.

 

slutwife

 

A married woman who fucks other men for her husbands enjoyment.

I enjoy watching my slutwife fuck other men.

 

 

Ikke noe snakk om underdanelse i fra mannen, se neste oversetting av ordet slut.

 

slut

 

Someone who provides a very needed service for the community and sleeps with everyone, even the guy that has no shot at getting laid and everyone knows it. She will give him a sympathy fuck either because someone asked her to or she just has to fuck everyone she knows. These are great people, and without them sex crimes would definitly increase. Thank you slut, where ever you are.

"Dude, did you get laid after the party." No, I fucked Megan, the slut."

 

Dette er hentet i fra ett amerikansk cuckoldforum, så jeg tror noen bør sjekke hva som er rett her? og ikke tror at det som står skrevet på ett annet norsk sted med stor C er det som stemmer. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo denne defineringen av hva hotwife, slutwife, cuckold, Bull, osv osv er, som iallefall jeg finner litt vanskelig. For meg betyr definisjonene veldig lite, fordi jeg selv har mine egne preferanser og gir blaffen i hva "jeg er" eller hva "kona er". Hvilken rolle spiller det? Jeg er: En mann, som tenner på at jenta mi har sex med andre menn. Om det er cuckold eller ikke spiller fryktelig liten rolle for meg, men jeg har stor glede av dette forumet uansett, fordi mange av historiene her og medlemmene her tydelig faller sammen med mine preferanser, og fordi det meste som omhandler menn som liker at kona/kjæresten har sex med andre bruker ordet cuckold, så gjør jeg det også. Om det er feilaktig... So what??

 

Så ville det jo vært ren løgn av meg å si at f.eks din profil, som "hotwife" er uinteressant, men det er faktisk mulig å være nysjerrig på og la seg pirre av uten å ønske treff. Du er for meg en veldig interessant person. Jeg ønsker ikke å treffe deg, men jeg vil vite mer om damer som deg (tilbake til definisjonene; damer som har sex med andre menn enn sin partner), men altså på samme måte som en erotisk novelle som omhandler temaet; Pirrende, opphissende og deilig. Et slags statement på at det finnes "slike" fantastiske damer. Jeg gir meg over. Verden er fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker når jeg var yngre at det var deilig å se at andre menn prøvde seg på min kjæreste når vi var på byen. Ting har jo utviklet seg etterhvert men klart det er deilig å få bekreftet at man er sammen med en tiltrekkende dame.

 

Cuckolding for meg er; Det "forbudte" (Ingen i famile/venner kan få vite), måten hun reagerer på når hun får komplimanger og tilbud, og den spennende sitringen av at det kanskje kan skje noe..

 

God helg folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...