Gå til innhold

Mannn søker par


nordlig

Anbefalte innlegg

Gift mann på 47 søker par for treff av og til. Jeg har noe erfaring med trekant med par og med enslig mann sammen med kona.

Nå søker jeg et par som jeg kan treffe av og til. Jeg har en tid fantasert mer og mer om å treffe noen i en cuckold-situasjon, enten med han som tilskuer eller at jeg får låne kona av og til uten at han er med.

 

Jeg takler rollen som tredjepersonen i settingen MKM bra. Respekt overfor dere begge er en selvfølge. Videre er jeg til å stole på, holder de avtalene vi gjør og maser ikke.

 

Jeg røyker ikke og er måteholden med alkohol. Renslighet er en selvfølge, både i forbindelse med sex og ellers. Formen er bra og utseende er i "normalområdet". Synlig alder er lavere enn den virkelige.

 

Dersom du/dere er nysjerrig på å vite mer, send noen ord da vel. Jeg har flere bilder i mitt private galleri. Be om tilgang, så ordner det seg sikkert.

 

Jeg er mobil og vil gjerne ha kontakt med spennende mennesker fra hele landet.

 

Jeg lever i parforhold, men går ikke bak noens rygg (telefontest er mulig).

 

 

Hilsen fra Nordens Paris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...