Gå til innhold

Kona mi


rasp33

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Takk for alle hyggelige kommentarer. Her er et bilde til.

Fint med kommentarer :) og gjerne tips om hva jeg skal gjøre for å få henne til å knulle andre. Jeg tenker på det hele tiden og ingenting gjør meg mer kåt enn tanken på henne med en annen kuk i seg.

ings.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott frøken du har der! :-)

Har du prøvd å fortelle dette til henne? Jeg sleit enormt første gangen jeg blottla fantasiene mine for eks-kjæresten, men det ble godt mottatt (skal sies at det ble fortalt på nachspiel og at jeg hadde drukket meg både kåt og til mot) , men da tok det ikke mer enn max 1,5mnd før hun lå med pikken til en kamerat av meg inni fitta! Dette gjentok seg noen ganger med samme karen før det ble slutt av helt andre årsaker enn sexen.

 

Dette er en god stund siden og har nå møtt ei ny herlig jente, vi har ikke vært sammen lenger enn noen uker og på søndags morgen ringte hun meg og ville prate grisete (full og kåt, jeg var edru og langt unna). Etter en times oppkåting av oss begge og MYE griseprat slapp jeg bomben og hun ble i ekstase!! Siden da har det gått i kåte sms`er hver eneste dag ,og hun gleder seg vilt til å " knulle meg i trynet etter at hun har blitt fylt av en annen" - hennes ord :)

 

Jeg har også smårotet med et par stk der jeg har vært kåt nok til å fortelle om mine lyster, en gang ble det ikke godt mottatt, og den andre ble det som de andre : full pott!

 

Finn rett setting og begynn forsiktig, du trenger ikke slippe bomben med de verste cleanup detaljene ;-)

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

Vali_ent : Heldige hubby ;) hehehe. Du må skrive en "dagbok" eller noe å poste på forumet da :)

 

Rasp33 : Deilig bilde! Vakker som få :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

Deilig kropp :)

Har du lagt frem trekant som et alternativ for henne da?

Var sånn jeg og dama fant ut at cuckold er noe som skal prøves i fremtiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg vil gjerne ha henne med på trekant også ja :) selv om det beste hadde vært å bare se på og nyte synet. Min egen reaksjon har jeg tenkt en del på da jeg har fantasert om dette ei stund :) Jeg kan ikke tenke meg noe mer opphissende syn enn å se henne bli knullet. Regner med at jeg vil ha en viss følelse av sjalusi også men det skal jeg takle bra da det er en del av det som er opphissende. Men så er det å få henne med da:) Det største hinderet der er nok at hun er så skikkelig og slike ting gjør ikke skikkelige jenter. Men har sett før at når jeg først har fått lokket henne til å prøve ting som hun aldri hadde tenkt ut selv så elsker hun det :) Tror det vil være tilfellet her også. Takk for alle kommentarer forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...