Handsommer Skrevet 22. desember 2012 Share Skrevet 22. desember 2012 Jeg søker et cuckoldpar for felles spenning og nytelse. Alder er ikke så viktig, men dere må være kåte og klar for treff irl. Jeg er altså en sexy mann på 37, helt frisk og renslig. Har dessuten den egenskapen at jeg spruter enormt masse! Noen som er fristet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par på utkikk Skrevet 22. desember 2012 Share Skrevet 22. desember 2012 Synd du er så langt borte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handsommer Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Share Skrevet 22. desember 2012 Ja, det var synd... Hadde vært spennende å ta på meg ansvaret for det du trenger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handsommer Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Share Skrevet 4. januar 2013 Gjenoppfrisker denne. Kanskje det finnes noen som er klar for et nyårstreff der ute? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
psxm Skrevet 11. januar 2013 Share Skrevet 11. januar 2013 sjekk ut vår profil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handsommer Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Share Skrevet 27. februar 2013 Blåser litt liv i dette innlegget. Kanskje det er noen der ute som blir fristet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuckoldfantasy Skrevet 23. mai 2013 Share Skrevet 23. mai 2013 mmmm, dette var veldig fristende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handsommer Skrevet 21. september 2013 Forfatter Share Skrevet 21. september 2013 Kanskje det er et par der ute som er lystne på treff? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.