Handsommer Skrevet 22. desember 2012 Skrevet 22. desember 2012 Jeg søker et cuckoldpar for felles spenning og nytelse. Alder er ikke så viktig, men dere må være kåte og klar for treff irl. Jeg er altså en sexy mann på 37, helt frisk og renslig. Har dessuten den egenskapen at jeg spruter enormt masse! Noen som er fristet? Siter
Handsommer Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Skrevet 22. desember 2012 Ja, det var synd... Hadde vært spennende å ta på meg ansvaret for det du trenger! Siter
Handsommer Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Skrevet 4. januar 2013 Gjenoppfrisker denne. Kanskje det finnes noen som er klar for et nyårstreff der ute? Siter
Handsommer Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Skrevet 27. februar 2013 Blåser litt liv i dette innlegget. Kanskje det er noen der ute som blir fristet? Siter
Handsommer Skrevet 21. september 2013 Forfatter Skrevet 21. september 2013 Kanskje det er et par der ute som er lystne på treff? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.