sommerflort2004 Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Og den kan være slik...... http://www.yuvutu.com/modules.php?name=Video&op=view&video_id=330306 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nanox Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Jeg vet ikke med dere andre, men jeg fikk ikke åpnet den filmen. Hva med å fortelle istedet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sommerflort2004 Posted November 30, 2009 Author Share Posted November 30, 2009 Kona og jeg har lenge snakket om å møte en lysebrun mann med over gjennomsnitt stort utstyr.....på en hotellbar....invitere han opp på rommet...og la hun få mye stor deilig pikk. Jeg får bare lov til å se på inntil han har gått. Da blir jobben min å "rydde" opp........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nanox Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Hehe, det høres ut som en deilig fantasi sleng inn en kontakt annonse her, så kanskje dere finner han dere leter etter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts