sommerflort2004 Skrevet 30. november 2009 Share Skrevet 30. november 2009 Og den kan være slik...... http://www.yuvutu.com/modules.php?name=Video&op=view&video_id=330306 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 30. november 2009 Share Skrevet 30. november 2009 Jeg vet ikke med dere andre, men jeg fikk ikke åpnet den filmen. Hva med å fortelle istedet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sommerflort2004 Skrevet 30. november 2009 Forfatter Share Skrevet 30. november 2009 Kona og jeg har lenge snakket om å møte en lysebrun mann med over gjennomsnitt stort utstyr.....på en hotellbar....invitere han opp på rommet...og la hun få mye stor deilig pikk. Jeg får bare lov til å se på inntil han har gått. Da blir jobben min å "rydde" opp........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 30. november 2009 Share Skrevet 30. november 2009 Hehe, det høres ut som en deilig fantasi sleng inn en kontakt annonse her, så kanskje dere finner han dere leter etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.