Xsetter Skrevet 18. desember 2012 Share Skrevet 18. desember 2012 Heisann, jeg er ny her og har lyst til å bli kjent med folket som frekventerer her. Klassifiseres jeg som bull om jeg sier at: " ja, jeg knuller kona di mens du ser på, jeg knuller kona di når du ikke er der, og jeg knuller kona de sammen med deg eller flere"? Jeg er forøvrig dønn seriøs, og ser etter andre seriøse folk. Er åpen for kontakt og prat med alle, så hyggelig om noen tar kontakt:) bor i østfold, men er mye pånfarten over hele norge, og endel utland.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fruen Skrevet 18. desember 2012 Share Skrevet 18. desember 2012 Det svares nok om man finner en annonse man finner intressant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugesund6 Skrevet 20. desember 2012 Share Skrevet 20. desember 2012 Eg har ikke lagt inn noen annonse her, anser det som garantert at det er bortkastet tid.. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mester T Skrevet 20. desember 2012 Share Skrevet 20. desember 2012 Har blitt lurt av par som inviterte til GB. (var en mann som trolig ble våt i bukse av glede) Jeg er like seriøs og kan bekrefte at det finnes også noen ok folk her. Synd chatten er endret for den var veldig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hubby Skrevet 20. desember 2012 Share Skrevet 20. desember 2012 Er flere og flere har fått opp øynene nå, og funnet ut at det er meget mange "skapdamer/løknappere" her inne........ Synes at det burde blitt mulighet med priv chat på den chatten som er nå...... er jo litt hyggelig å chatte med flere og om alt mulig enn å bare få....... "er du kåt" "kan du fortelle hva kona di har hatt av pikk" ect ect meldinger...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.