Gå til innhold

Oslogutt på 26 søker seriøst, voksen par


Fuckman1983

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 26 år som gjerne vil møte et voksent par (helst fra 35 og oppover) der jeg knuller henne foran øynene hans. Om han har en veldig liten pikk kan hun godt holde pikkene våres sammen og fortelle han om hvor mye hun gleder seg til å smake på en spenstig, kåt ungguttppikk med masse sæd etc.

 

Jeg har erfaring med voksne par fra før, og synes det er utrolig opphissende å vite en mann ser kona si bli knullet av en gutt på min alder. Og selv har jeg bare fått gode tilbakemeldinger fra disse parene. Jeg elsker spesielt munnsprut/ansiktsprut, og håper at vi kan få til det når vi evt møtes.

 

Ellers er jeg en trivelig kar som er lett og komme overens med. Jeg er sykdomsfri, 100% diskré og jeg holder avtaler. Jeg er 175 høy, slank og har mørkt kort hår. Pikken min er ca16 cm.

 

Jeg håper på få noen nye, spennende venner gjennom denne siden som jeg kan møte fra tid til annen. Om mannen øsnker å filme knullingen er det selvsagt OK, men da liker jeg å ha på en maske for ordens skyld.

 

Vet ikke helt hva mer jeg skal skrive, så det er bare å spørre om det er noe!

 

Legger ved noen bilder av meg også.

04.jpg

03.jpg

05.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...