Gå til innhold

Julebord i helgen


unitom

Anbefalte innlegg

Først litt om oss. Vi er et par, begge 40 år som har vært sammen siden vi var 19. Har hatt et spennende liv ilag, og innimellom prøvd oss på litt 3-kanter. Dette har tidligere bare vært i fylla, og med variert suksess for å si det slik. For litt over 1 år siden ble hun derimot kjent med en mann som jobber på samme plass som henne, og med min tillatelse innledet hun et forhold til han. Etterhvert har jeg også blitt kjent med denne mannen, og vi har et flott forhold hvor både dem møtes for sex alene, og vi knuller henne også sammen noen ganger. Jeg er vel overhodet ikke typisk cuck, heller tvert imot fordi det er jeg som bestemmer når dem skal få knulle ilag. Men jeg er typen som nyter å se at dama mi har det godt og liker å se at hun nyter å bli knullet.

 

Vel nok om det. Nå sist helg var det da klart for årets julebord, og på dette deltok også dama sin elsker. Under seansen hvor vi gjorde oss klar hjemme la jeg ikke skjul på at i kveld kom det til å bli sex med oss alle tre. Hun fikk beskjed om å ha på seg stay-ups strømpebukser og selvfølgelig ingen truse under kjolen. På julebordet ble elskeren hennes sittende på tvers over bordet fra oss. Når maten var fortært og det var klart for drinker begynte jeg forsiktig å stryke fruen på lårene og etterhvert fant jeg også fram til den glatte musa og fingret henne forsiktig under bordet. Det ble fort vått og deilig og etter en stund ga jeg henne beskjed om å flytte seg over og sitte ved siden av elskeren. Hun er jo lydig så hun gjorde som hun fikk beskjed om. Etterhvert skjønte jeg på øyesignalene hun sendte meg at hun ble fingret også på den siden av bordet. Herregud for en deilig følelse og sitte ved et bord med mange mennesker og vite at en annen mann sitter og fingrer den nakne musa til damen. Hun fortalte i ettertid at hun var helt på nippet til å få orgamse der og da, men hun måtte be han fjerne handa da hun var redd for å bli avslørt hvis hun kom. Utover kvelden danset hun også litt sammen med elskeren og jeg som viste hva som skjedde kunne tydelig merke at det var to kåte mennesker som svinget seg :-)

 

Vel vel, til syvende og sist endte vi selvfølgelig opp hjemme hos han. Natten gikk med til endel "fyllaknulling" før vi sloknet i samme seng alle tre. Når jeg våknet neste morgen lå dem i skje, og han knullet henne forsiktig bakfra. Jeg var ikke sen om å hive meg med og lot henne få kuken min i munnen mens han knullet henne stadig mere intenst. Det hele endte med at jeg og han kom samtidig, han sprutet henne full i fitta og jeg lot alt gå i munnen hennes. En stund senere ruslet vi fornøyde hjem og resten av helgen var det intens knulling mellom meg og henne. En deilig historie og ta med seg inn i julen, ønsker alle en kåt og glad jul :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...