SognOgFjordane Skrevet i går, 14:04 Skrevet i går, 14:04 Hei. Nytt medlem her inne. Eg er mannen i eit langvarig sambuarskap. Full jobb, tre barn og masse fritidsaktivitetar har fylt kalenderen hos oss i åresvis. No som ungane har blitt litt større, har vi starta å leike med tankar vi tidlegare fantasert om. Eg/vi er interessert i hauste av andre sine erfaringar. Om omgrep å skjøne, er vel hotwifing (ho på tur åleine) og trekant med ein mann det vi har fantasert og snakka litt om. 4 Siter
Vestlandet Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Min store drøm og. Men… hun vil dessverre ikke. Selv om hun veldig tydelig foretrekker en stor dildo før min normale. Håper dere går videre 😊 2 Siter
SognOgFjordane Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Takk for svar. Vi har vel dette som ein fantasi som vi kanskje vurderer å realisere på eit eller anna tidspunkt. Men det fungerer godt som ein fantasi også. De har vel kanskje andre fantasiar som de har til felles som de kanskje eller kanskje ikkje kjem til å realisere? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.