P.King Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Lørdag kveld var det Julemiddag i lag med jobben. Vi var ute og drakk og spiste. selve middagen ble unnagjort på Egon og vi var alle bra edru allerede da.. Julemiddagen var ikke med følge, men fruen kjørte meg til, og vi hadde avtalt at jeg skulle ringe henne når jeg ville hjem på natta. Det ble til at ut på natten så havnet vi på en relativ rolig plass der det gikk an å prate, og det endte opp med at jeg og min sjef (som er kvinne) satt for oss selv og pratet. husker ikke helt hva vi pratet om eller hvordan vi kom til at jeg slik uten videre presterte å fortelle henne at fruen min har en elsker. Hun var jo litt forbauset samtidig som at hun spant på hva jeg følte rundt det, og om jeg selv hadde elskerinne osv... jeg fortalte henne at dette bare var noe som skjedde for ca. 3 år siden og fruen ikke ville gi slipp på og at det ikke har hatt noe særlig negativ innvirkning på vårt ekteskap. og at jeg selv ikke har hatt noe behov for elskerinne selv.. osv osv.. Så kom jo tiden det var på tide å reise hjem, så jeg ringte fruen og hun ville komme ganske straks. 15min senere ringer hun og vil at jeg skal møte henne utenfor en bygning hvor hun hadde parkert. Jeg går dit, ser at det sitter en i passasjersetet og jeg får beskjed om å slenge meg inn i baksetet. jeg er egentlig god og full av meg... hun spør om jeg har hatt det kjekt og moro, så sier hun at hun selv hadde kjedet seg, og siden hun allikevel chattet med elskeren så ble de enig at hun bare skulle stikke ut til han og tilbringe kvelden og halve natten der. så når jeg ringte og ville hjem så ville han være med henne på en rundtur til "byen" å hente meg. Jeg satt/lå i baksetet mens hun fortalte hvor de hadde knullet, samtidig som han satt og befølte fruen som satt der fremme truseløs i en bukse som manglet stoff i skrittet. hun kjørte så hjem til han for å sleppe han av, men hun bøyde seg over og sugde han der han satt i bilen på fellesparkeringen utenfor hans bopel før de kysset og sa god natt til hverandre. Etter dette så kjørte vi hjem og fruen forsikret meg om at hun selv hadde hatt en minneverdig kveld ilag med elskeren. 5 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.