Gå til innhold

Wannabe


rasp33

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en mann på 36 som lenge har tent på tanken om at kona knuller andre. Hun er nok en del mer konservativ når det gjelder sex i forhold til meg så vi har enda ikke kommet så langt at vi har gjort noe og jeg tviler vel dessverre på at det noen gang kommer til å skje. Men den store drømmen er altså å se den flotte kona mi ha deilig sex med andre menn.

Når det gjelder hvem det skal skje med så må jeg innrømme at kukstørrelse har noe å si. Jeg er litt under gjennomsnittet utstyrt og skulle gjerne sett kona nyte en stor tykk kuk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha.

Jeg har spurt om trekant men det begynner å bli noen år siden nå. Da bare lo hun og sa hun hadde nok med meg.

Etter det har jeg innimellom hintet litt uten at jeg er sikker på om hun har tatt hintene mine men hun vet at jeg liker at hun flørter med andre. Hun vet også at jeg liker at andre menn prøver seg på henne om vi er på byen o.l.

Cuckold vet hun nok ikke hva er en gang. Det er ikke de enkleste tingene å ta opp dette når du er usikker på reaksjonen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok uansett sagt det til henne, cuckoldry er vel strengt tatt ingen skillsmissegrunn?

 

 

Værste som kan skje er at hun blir litt satt og/eller furt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

Velkommen til oss!

 

Skjønner veldig godt at det kan være vanskelig å få med kona på cuckold, men man må satse på at hun vil etterhvert :)

Men spør henne på en pen men ikke masete måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...