Gå til innhold

Kort presentasjon av en usikker cuck.


LitenCuck86

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :-) Her er en kort presentasjon av meg: Jeg er en 26 år gammel gutt som er sammen med den første jenta jeg hadde sex med. Jeg kan være ganske usikker i senga, og hun tar oftest kontrollen. Jeg har den siste tiden fantasert om at hun skal bli tatt skikkelig av en ordentlig mann rett foran meg, gjerne etter jeg har handlet noe sexy undertøy til henne. Jenta mi er 25 år, og det hadde vært ydmykende om en litt eldre mann visste meg hvordan man skal tilfredsstille dama mi mens jeg varter han opp på hans kommandoer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste tiden har vi tilbrakt mye tid i helgene på hytta til foreldrene mine. Etter mange forsøk er vi nesten på gli med å få faren min til å kjøpe seg en stamp der, og dette er noe vi har tenkt MYE på i det siste. Prikken over i'en ville vært om vi hadde med oss en Bull når vi får den, og at dama mi vil innvie den med hingsten sin mens jeg må se på, gjerne med kukken låst fast i et kyskhetsbelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...