Gå til innhold

Asker fruen


Anbefalte innlegg

Hei

Tenkte jeg skulle bidra litt her med en liten historie. Den er litt herlig, men kanskje litt på siden av topic for her var konen bare utro med meg.

 

Jeg og samboeren min var på Kreta i 2008. Det var den vanlige typen Kreta tur( pils og sol) 

 

Men denne historien er om en dame ifra Asker og mannen hennes. De lå ved siden av oss ved bassenget og vi kom i prat med de. De var ett flott par i slutten av tjueårene, gift året før og ingen barn. Hun var veldig sexy og trent. Han var sprek han og… betydelig sprekere en meg ;| Jeg gikk i speedo… jeg liker å vise at jeg har en diger kuk hehe…

 

Uansett… andre ettermiddagen etter vi hadde fått oss noen pils i ettermiddagssolen skulle jeg å få meg ett piss. Gikk bort til toalettene. Når jeg stod å pisset så åpnet båsen bak meg seg. Der stod hun. ”Jeg viste du måtte komme inn her til slutt. Kom å knull meg med gigantpikken din”… skal ikke fortelle så mye mer en at hun ble knullet mye de to ukene 

 

De viste seg at hun hadde vert på rommet og knullet litt. Gubben hadde kommet for tidlig og sovnet. Hun tenkte på meg og kom ned. Frekt å fint 

 

 

Der kan få høre mer detalsjer om dere vil :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...