Gå til innhold

Slutwifen


m-puus

Anbefalte innlegg

Lørdagskveld.....jeg "legger" meg tidlig, tar med pc'en på senga og ligger og tuller litt på en camchat, drikker meg på en snurr. Mannen min ser meg på cam, han sitter i stua en etasje ned. Kanskje jeg blir litt frekkere når han ikke er til stede i rommet? Jeg flasher både pupper og litt mus.....ligger i en hvit tunika og ikke noe mer.

Jeg registrerer at bikkja setter i å bråke, og hører terrassedøra går opp og igjen, men jeg tenker bare at det er noen som går forbi der ute. Jeg registrerer også at mannen min kommer opp trappa, og står i døra - så jeg kaster et blikk dit og smiler til ham - bare at det ER ikke ham som står der!!!! En vilt fremmed mann står i døråpningen, smiler mot meg, skotter seg tilbake og der står mannen min! Jeg drar refleksmessig dyna over meg og smiler like refleksmessig til den fremmede og glor spørrende på mannen min - hva SKJER????

Mannen min kommer bort til senga og trekker dyna av meg uten videre. -Nå har du vridd deg lenge nok på cam, nå skal du få det du ligger der og tigger om, sier han rolig, og gir med blikket beskjed til den fremmede om å gå bort til senga. Jeg griper etter dyna som han holder utenfor rekkevidde, og da jeg ikke har noe å dekke meg med, vrir jeg meg over på magen og dekker hodet med puta. Panikken flommer gjennom meg, og kroppen min spenner seg - jeg tenker at jeg kan fly opp og låse meg inne på badet, men mannen min kjenner meg, han tar et godt tak i overarmene mine som jeg har lagt over puta, og snur meg ganske brutalt over på ryggen, bøyer seg over meg og sier -Du blir her. Når han sier noe til meg i den tonen, adlyder jeg. Imidlertid får jeg tak i puta og legger den over ansiktet og gjemmer meg. Jeg kjenner de fremmede hendene mot hoftene og underlivet. De leter seg inn til det hemmelige, som skamfullt nok er ganske vått etter camseansen... Han begynner å fingre meg, mens jeg hele tida kjenner min manns hender på overarmene....et signal om at jeg ikke får rømme. Jeg ER slutwife, jeg ER småhorete, jeg ELSKER å bli fingret! Det skal ikke lange stunda til før jeg begynner å vri meg MOT i stedet for unna fingrene. Han fingrer helt anderledes enn mannen min, kjører fingrene ut og inn i fitta veldig fort, det er uvant og dermed spennende!

 

-Jeg vil se deg, sier han, og tar bort puta. Jeg ligger der - rødmende og skamløst kåt, og han drar kjolen opp over puppene, ser på meg, stryker hånda over hele kroppen min. Han klemmer puppene, knar, vender tilbake til underlivet - finner klitten min, masserer, leter seg fram, øker intensiteten. Jeg hever hoftene mot ham, lar meg rive med, glemmer skamfølelsen og lar de deilige følelsene skylle over meg og ta meg med langt bort. Jeg kommer - jeg KOMMER, med denne ukjente mannens fingre i fitta mi!

 

Da jeg kommer til sans og samling igjen, er jeg alene i rommet. Jeg hører svakt en dør som slår igjen og en bil som starter, og så kommer mannen min inn på rommet igjen, og ser alvorlig på meg. -Du fikk det du ba om nå, sier han. -Husk at jeg gir deg det du ber om. -Alltid. Han snur seg og går, og lar tøsa si bli liggende der med brennende kinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 9 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...