GÃ¥ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tidligere nevnt har min kone fått kontakt med en mann hun kjente - ikke forhold - for 30+ år siden. Han tok kontakt i fjor. Etter noen måneder nevnte jeg at hun fikk lov hvis hun ville…. Og det ville hun visst.

De har sett hverandre ca hver måned siden da. Han bor ganske langt borte, så møtene blir derfor over noen dager. 

Så nå sitter jeg her alene, mens hun har lang helg hos ham. Hun har naturligvis tatt med nøkkelen. Lurer litt på hvor lenge det blir denne gang?

Ulempen er at han vil ikke være Bull, men heller «kjæreste» nr 2. Så sexen dem imellom deles helt uten detaljer. Men, men, er man slave så bestemmer man ikke så mye….

20250425_212310.jpeg

• Liker 1
  • Sexy 5
Skrevet (endret)
Muligens skrev (PÃ¥ 26.4.2025 den 17.57):

Som tidligere nevnt har min kone fått kontakt med en mann hun kjente - ikke forhold - for 30+ år siden. Han tok kontakt i fjor. Etter noen måneder nevnte jeg at hun fikk lov hvis hun ville…. Og det ville hun visst.

De har sett hverandre ca hver måned siden da. Han bor ganske langt borte, så møtene blir derfor over noen dager. 

Så nå sitter jeg her alene, mens hun har lang helg hos ham. Hun har naturligvis tatt med nøkkelen. Lurer litt på hvor lenge det blir denne gang?

Ulempen er at han vil ikke være Bull, men heller «kjæreste» nr 2. Så sexen dem imellom deles helt uten detaljer. Men, men, er man slave så bestemmer man ikke så mye….

Pirrende bilde av deg, ser ut som du har vært flink med høvelen for å få glatte baller også, det er viktig og frekt når låsen skal på. Selv om han ikke vil være Bull kan dere jo ha et deilig cuckold spill sammen allikevel, så lenge hun møter han jevnlig og holder deg kysk. Apropos, om de møtes hver måned, har du nå fittenekt? Hvor lenge ønsker hun (eventet du) at du skal holdes innelåst og kysk? 

Spennende......😈

Endret av Cuckold_par
Skrevet

Hun er vel egentlig ikke veldig interessert i buret. Hun lar meg få det på når hun drar til ham. Regner med det kommer av ganske raskt etter hun kommer hjem. Så fittenekt har jeg absolutt ikke. Selv synes jeg det ville vært pirrende i perioder, med tilhørende låsing. Kanskje jeg får overtalt henne i oktober…….?

• Liker 2
  • Sexy 1
Skrevet
Muligens skrev (8 timer siden):

fittenekt har jeg absolutt ikke. Selv synes jeg det ville vært pirrende i perioder, med tilhørende låsing. Kanskje jeg får overtalt henne i oktober…….?

Det hadde jo vært utrolig flott om du fikk til det. Bare fortsett med å bearbeide henne, kanskje Locktober blir en tilfredsstillende måned for dere begge, på ulike måter selvsagt. Men husk "careful what you wish for" 😈

• Haha 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pÃ¥ siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...