Muligens Skrevet lørdag kl 15:57 Skrevet lørdag kl 15:57 Som tidligere nevnt har min kone fått kontakt med en mann hun kjente - ikke forhold - for 30+ år siden. Han tok kontakt i fjor. Etter noen måneder nevnte jeg at hun fikk lov hvis hun ville…. Og det ville hun visst. De har sett hverandre ca hver måned siden da. Han bor ganske langt borte, så møtene blir derfor over noen dager. Så nå sitter jeg her alene, mens hun har lang helg hos ham. Hun har naturligvis tatt med nøkkelen. Lurer litt på hvor lenge det blir denne gang? Ulempen er at han vil ikke være Bull, men heller «kjæreste» nr 2. Så sexen dem imellom deles helt uten detaljer. Men, men, er man slave så bestemmer man ikke så mye…. 1 5 Siter
Krydderpar Skrevet lørdag kl 20:53 Skrevet lørdag kl 20:53 Flott bilde, sexy cage og deilige baller🤩 2 Siter
Muligens Skrevet lørdag kl 21:15 Forfatter Skrevet lørdag kl 21:15 Krydderpar skrev (21 minutter siden): Flott bilde, sexy cage og deilige baller🤩 Takk for hyggelig tilbakemelding 😃 Siter
Cuckold_par Skrevet søndag kl 20:47 Skrevet søndag kl 20:47 (endret) Muligens skrev (På 26.4.2025 den 17.57): Som tidligere nevnt har min kone fått kontakt med en mann hun kjente - ikke forhold - for 30+ år siden. Han tok kontakt i fjor. Etter noen måneder nevnte jeg at hun fikk lov hvis hun ville…. Og det ville hun visst. De har sett hverandre ca hver måned siden da. Han bor ganske langt borte, så møtene blir derfor over noen dager. Så nå sitter jeg her alene, mens hun har lang helg hos ham. Hun har naturligvis tatt med nøkkelen. Lurer litt på hvor lenge det blir denne gang? Ulempen er at han vil ikke være Bull, men heller «kjæreste» nr 2. Så sexen dem imellom deles helt uten detaljer. Men, men, er man slave så bestemmer man ikke så mye…. Pirrende bilde av deg, ser ut som du har vært flink med høvelen for å få glatte baller også, det er viktig og frekt når låsen skal på. Selv om han ikke vil være Bull kan dere jo ha et deilig cuckold spill sammen allikevel, så lenge hun møter han jevnlig og holder deg kysk. Apropos, om de møtes hver måned, har du nå fittenekt? Hvor lenge ønsker hun (eventet du) at du skal holdes innelåst og kysk? Spennende......😈 Endret søndag kl 20:48 av Cuckold_par Siter
Muligens Skrevet mandag kl 07:04 Forfatter Skrevet mandag kl 07:04 Hun er vel egentlig ikke veldig interessert i buret. Hun lar meg få det på når hun drar til ham. Regner med det kommer av ganske raskt etter hun kommer hjem. Så fittenekt har jeg absolutt ikke. Selv synes jeg det ville vært pirrende i perioder, med tilhørende låsing. Kanskje jeg får overtalt henne i oktober…….? 2 1 Siter
Otto Skrevet mandag kl 10:05 Skrevet mandag kl 10:05 (endret) @Muligens Får du noen oppdateringer overhodet når hun er borte? Har hun aldri fortalt om sine opplevelser når hun har kommet hjem? Endret mandag kl 11:08 av Otto Siter
Cuckold_par Skrevet mandag kl 15:27 Skrevet mandag kl 15:27 Muligens skrev (8 timer siden): fittenekt har jeg absolutt ikke. Selv synes jeg det ville vært pirrende i perioder, med tilhørende låsing. Kanskje jeg får overtalt henne i oktober…….? Det hadde jo vært utrolig flott om du fikk til det. Bare fortsett med å bearbeide henne, kanskje Locktober blir en tilfredsstillende måned for dere begge, på ulike måter selvsagt. Men husk "careful what you wish for" 😈 1 Siter
Muligens Skrevet mandag kl 18:17 Forfatter Skrevet mandag kl 18:17 Hehe, ja de drømmene kan bite en i baken….👻👻👻 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.