Gå til innhold

hei alle sammen


jeriko

Anbefalte innlegg

Kar på 30 som tenner på at dama har sex med andre. Eks-samboeren min og jeg hadde et åpent (enveis) forhold, noe som førte til mange herlige opplevelser. Den nye kjæresten min blir heldigvis også supertent av dette (eller, hun blir tent av at jeg blir tent), noe som førte til at hun "did the deed" for et par måneder siden. Har ikke blitt noe kjempemye etter dette, og hun har fått litt blandede følelser (fantasien er deilig, men...) Har likevel håp og planer om å utforske dette mer!

 

Hun er ikke så veldig gira på å treffe folk via Internett, men jeg har en plan om å ta henne med ut på et dansested og late som om vi er fetter og kusine (hvorav den ene er på besøk hos den andre).. om ikke annet så får jeg kanskje se henne flørte og kline med andre, og om jeg er virkelig heldig drar hun ham kanskje med seg hjem til seg (hvor jeg som fetter ligger på sofaen og hører på)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

Hei Jeriko! :)

 

Du er heldig som har opplevd den fine siden med cuckold ;) hehe.

Planen din hørtes spennende ut igrunn, hold oss gjerne oppdatert hvis det skjer noe, ellers så kan du gjerne skrive ned en fantasi og poste den på forumet ;) Det setter vi alltid pris på :D

 

Ha en kjempeflott opphold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...