Muligens Skrevet mandag kl 10:26 Share Skrevet mandag kl 10:26 Slik er det blitt Nå har det altså skjedd. Etter mange års fantasering av meg om at min kone kunne ha seg en bull. Nå har hun fått kontakt med en mann hun kjente, uten erotikk, for mer enn 30 år siden. Etter tredje møtet nå i høst forklarte hun ham at det var i orden for meg, mannen hennes, om de ville ha sex sammen. Siden hun er særdeles elegant og flott, jeg er super heldig ( skjønner ikke hvorfor jeg har et sug om å dele henne) , så nappet han kjapt på det tilbudet. De har vært sammen kun en gang, dvs 3dager på rad mens jeg var på reise. Han bor heldigvis ganske langt unna så de kan ikke se hverandre for ofte. Men de ringes nesten hver dag og er blitt litt kjære i hverandre. Min kone må ha følelser for dem hun ligger med. Hun forteller meg alltid om hun forventer en telefonsamtale fra ham så jeg vet hva som vil skje. Da går hun for seg selv så de kan prates uavhengig av meg som er på sidelinjen. Før han ringte igår fikk jeg beskjed av henne å bli sittende i stuen for de skulle ha litt telefonsex i soverommet. Å få høre gjennom veggen hennes nytelses lyder og orgasme stønn, og ikke minst hennes latter etterpå som jeg skjønte var basert på at han kom… det var en dyp og sjelsettende opplevelse. Det har vært en berg og dal bane av følelser og kåthet som ikke kan beskrives. Tror ikke det er for alle heller. Det er til tider ikke bare lett, men det virker som om legningen min krever dette av meg. Hun og jeg er fremdeles dype kjærester. ( det går jo an å være glad i flere på en gang.) Uten å kjenne hennes kjærlighet hadde dette for meg blitt fullstendig feil. Men det er jo nettopp på grunn av vårt gode forhold at hun kan få lov å leke ute men en annen. At han i tillegg er noe bedre utstyrt skader jo ikke heller, hverken for henne eller meg. Det er imidlertid på det rene at jeg ikke kommer til å få lov til å være sammen med dem, eller å få se på. Men siden jeg har akseptert å være hennes sexslave får det bli en del av pakken. Så får vi se hvordan det utvikler seg. Har bare vart i snart to måneder hittil. Etter telefonsamtalen deres igår fikk jeg beskjed om å ta på låsen min. Den skal nå sitte på hvertfall i en uke. Hun reiser nemlig for å besøke ham noen dager. Da kan det være like greit å ikke kunne jukse på egenhånd. Det er jo hun som gjennom mange år har hatt eiendomsrett til min sæd, og dermed også bestemmer når jeg får komme. Hvilket frem til idag har vært jevnlig. Sist uke har det ikke blitt noe siden hun sparer seg til dagene som kommer sammen med ham. Gleder meg sykt til hun kommer hjem igjen, og er spent på hvordan dette fortsetter. ……. 4 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet mandag kl 17:52 Share Skrevet mandag kl 17:52 Flott at du/dere bidrar 👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuckold_par Skrevet mandag kl 18:23 Share Skrevet mandag kl 18:23 Det er smått imponerende at du våger/ønsker å gå så dypt inn i rollen som underdanig cuck. Denne livsstilen inneholder alltid en form for ydmykelse og en eller annen grad av disrespekt for cucken, altså at hans kone/Hotwife mister respekten for sin partner, når en Bull tar over en del/hele sexforholdet, begjær og lyst. Da er det bare å håpe at din kone nyter det like sterkt som deg, ikke minst den kontrollerende delen der du holdes kysk, dine mulige privilegier er overlatt til henne å avgjøre. Svært få kvinner finner seg til rette i den rollen permanent, men du får bare fortsette å dyrke dette. PS! Flott bilde, her blir vi begge pirret av å se en cuck innelåst forsvarlig, ikke minst når både kuk og baller kler "utrustningen" som hos deg. Lykke til videre, og hold oss gjerne orientert om hvordan det går med dere😘 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.