Gå til innhold

hvor lang tid?


tdk22

Anbefalte innlegg

Hei alle.

Jeg er ny her, og ganske ny innenfor dette med å la dama få ha andre menn. :)

Fortalte dette til min samboer for litt over ett halvt år siden. hun er med på tanken og har ett åpent sinn om dette

Det er jeg lurer på er hvor lang tid tok det for dere, etter dere hadde fortalt fantasien til deres bedre halvdel og det skjedde?

Jeg maser ikke på henne og hun får ta det som det kommer, har nok av tid :)

 

---------- Post added at 14:24 ---------- Previous post was at 14:23 ----------

 

Tenkte kanskje noen ville dele noen erfaringer med en fersking innen dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg fortalte min samboer om dette før vi ble sammen, la alle korta på bordet så hun visste hva hun gikk til. Vi ble sammen for litt over ett år siden men har ikke kommet lenger enn til klining og fantasier. Jeg vil gjerne at det skal skje, men som han over her har jeg ikke dårlig tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med ex kona gikk det flere aar....men naar det skjedde, skjedde det fort, var intenst, og det ble mange

 

Med ny dama har det gaatt 1,5 aar siden jeg fortalte om dette. Hun er fremdeles ikke klar. sier at dette "er for par som trenger ny spenning i forholdet, og det gjoer jo ikke vi...gjoer vi?".....hun skulle bare vite.... :-)

 

Jeg presser heller ikke paa....hun vet om det....og det skjer naar hun er klar

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

Dama og jeg brukte vel 1,5år før vi kom inn på temaet Cuckold.

Fantasien vår utviklet seg fra trekantfantasier (Mann, dame, mann - med fokus kun på henne), men etterhvert ble jeg nysgjerrig på hvordan det hadde vært og sett dama bli tilfredstilt av en annen mann. Uten at jeg var med i akten..

 

Har dog ikke kommet lengere enn fantasi stadiet, men vi kan snakke åpent om temaet.. Selv om jeg veldig gjerne skulle fått henne til å tatt neste steg snart, men som noen har nevnt i andre poster; jeg har ikke dårlig tid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med eksen tok det vel et par år, før det skjedde uten at det var planlagt egentlig. Hun hadde veldig dårlig samvittighet, og la kortene på bordet. Noe som resulterte i sex 3 ganger på kort tid. Etter det ble det flere herlige opplevelser. Med den nye kjæresten min tok det ikke mer enn noen måneder før fantasipraten vår utviklet seg fra at hun fortalte om tidligere elskere, til hva hun skulle gjøre med nye. Hun hadde sex med en annen ca. 5 mnd inn i forholdet, men det har blitt med det da. Forholdet er ikke mer enn en 8 mnd, så det er lov å håpe om mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hos oss har det vært tatt opp under elskoven som ekstra krydder. Etter flere år er hun kommet ganske langt i å bli dominant i forholdet. Hun elsker å "pine" meg med å nekte meg orgasme under sex. Hun kan da beordre meg å gi henne ti orgasmer før jeg får komme. Hun nyter at jeg da er helt på knærne etter å få slikke henne til ti. Dette kan ta flere dager. Da kan hun beordre meg på rygg med en dildo i munnen og strømper bundet stramt rundt ballene, mens hun rir dildoen og snakker om at det skulle vært en stor stake fra en fremmed mann. Hvis jeg er heldig får jeg etterpå slikke de svette føttene hennes mens hun drar i strømpene jeg har bundet rundt ballene. Jeg må da selv runke meg til orgasme. Vi har sett et par filmsnutter på internett sammen der cuckolden slikker ren sin kone etter hun har knullet. Min kone ser min reaksjon på dette og hun blir villt kåt av slike scener. Jeg tror ikke det vil være vanskelig å overtale henne til å deles med en velutstyrt hingst, særlig ikke etter et par glass rødvin... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok noe som kommer gradvis. Men fantasiene ble bare sterkere og sterkere. For mange mange år siden var konen utro med en mann, og det kom for dagen et halvt år etterpå. Avsløringen var selvsagt ikke lett og såret endel, men det endte med make-up sex allerede samme kveld. Følelsesmessig var det et år med veldig av og på, men etterhvert ble det masse spørsmål igjen, da mens vi hadde sex. Og det tente veldig, og sexen ble veldig sterk. Så ble fantasiene utviklet, både om partnerbytte, trekanter, jentesex, osv og det ble på fantasi stadiet leeeenge. Så for 5-6 år siden hadde kona sex med menn mens hun var ute, og det ble heftig sex når hun kom hjem. En gang hadde hun til og med heftige SMS utvekslinger med en ONS når hun kom hjem, samtidig som jeg knullet henne. To utløsninger i musa ble det av det. Så har det blitt tre hendelser de siste 5 årene, to lovlige og en utroskap uten lov. De lovlige er ekstremt deilige, og den ulovlige såret nok noen dager / en uke, men så måtte jeg bare høre mer og mer om den også. Nå synes jeg bare det er dumt at de ikke gikk langt nok på den ulovlige utroskapen også. Den er snart et år gammel.

 

Og jeg savner jo mer action fra kona egentlig, så om hun spørs først eller ikke, det bryr jeg meg ikke om nå. Bare hun snart koser seg med en mann....:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...