Gå til innhold

Locktober


Torbh

Anbefalte innlegg

Her er cucky forsvarlig innelåst i sitt favoritt bur, tilpasset etter mål som sikrer at det kan sitte på leeeeenge. Han ble tømt først, med to raske håndjobber, ikke noe mer. Happy Locktober, nå skal det bli hyppige besøk av Bulls🐂🥳 Cucky gleder seg til å nyte showet og slikke rent etterpå😎

IMG_8052.jpeg

  • Liker 1
  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske min kone var mer interessert i å være hotwife så kunne hun låst meg inn i et lite bur. Når så elskeren kommer binder han meg fast til en stol slik at jeg ikke kan røre meg selv. Jeg er selvsagt helt naken mens de har heftig sex ved siden av meg.

Dette er en av mine "våteste" fantasier. Tenk å kunne være innelåst hele LOCKtober og NOvember, men skal jeg være det må jeg sette på buret selv og være min egen keyholder. Det blir liksom ikke helt det samme 😄 og jeg må jo ta av meg buret når jeg skal være naken sammen med henne. Jeg har prøvd å være innelåst et par-tre døgn og det var veldig tennende. Ingen problemer med å få utløsning mens jeg er innelåst, men jeg må ofte ta i bruk en vibrator og da blir det nesten som "ruined orgasm".

  • Liker 1
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuckold_par skrev (18 timer siden):

Her er cucky forsvarlig innelåst i sitt favoritt bur, tilpasset etter mål som sikrer at det kan sitte på leeeeenge. Han ble tømt først, med to raske håndjobber, ikke noe mer. Happy Locktober, nå skal det bli hyppige besøk av Bulls🐂🥳 Cucky gleder seg til å nyte showet og slikke rent etterpå😎

IMG_8052.jpeg

Hvor er det kjøpt? Pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

swei36 skrev (43 minutter siden):

Her er også cuck låst forsvarlig inne.

 

Så deilig, veldig pirrende bilde. Er det CB6000 han har? Den ser ut til å sitte perfekt, ikke mye rom å gå på der, slik det skal være. Crotchless strømpebukse også? Passe ydmykende 😁

Endret av Cuckold_par
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torbh skrev (12 timer siden):

Hvor er det kjøpt? Pris?

Jail Bird, hos MatureMetal. Dyr men perfekt for langtids bruk. Vi bestilte først et sett med plastringer slik at tilpasningen ble mest mulig korrekt, det er veldig viktig om cuckens lille utilstrekkelige skal holdes innelåst lenge😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuckold_par skrev (4 minutter siden):

Så deilig, veldig pirrende bilde. Er det CB6000 han har? Den ser ut til å sitte perfekt, ikke mye rom å gå på der, slik det skal være. Crotchless strømpebukse også? Passe ydmykende 😁

Det er nok ikke noe spesielt merke på utstyret, men det funker fint😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

swei36 skrev (5 minutter siden):

Det er nok ikke noe spesielt merke på utstyret, men det funker fint😂

Uansett så sitter det som støpt på han. Får fruen kose seg med Bulls når han er forhindret da? Slipper han ut i løpet av Locktober for en kjapp tømming eller må han stå distansen ut? Her er det frislipp to ganger i uka, for rengjøring og barbering men låses inn umiddelbart etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 skrev (På 1.10.2024 den 14.50):

Skulle ønske min kone var mer interessert i å være hotwife så kunne hun låst meg inn i et lite bur. Når så elskeren kommer binder han meg fast til en stol slik at jeg ikke kan røre meg selv. Jeg er selvsagt helt naken mens de har heftig sex ved siden av meg.

Dette er en av mine "våteste" fantasier. Tenk å kunne være innelåst hele LOCKtober og NOvember, men skal jeg være det må jeg sette på buret selv og være min egen keyholder. Det blir liksom ikke helt det samme 😄 og jeg må jo ta av meg buret når jeg skal være naken sammen med henne. Jeg har prøvd å være innelåst et par-tre døgn og det var veldig tennende. Ingen problemer med å få utløsning mens jeg er innelåst, men jeg må ofte ta i bruk en vibrator og da blir det nesten som "ruined orgasm".

La Bull ta hånd om nøkkelen. ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...