Gå til innhold

Erfaringer med chastity


Vaniljetilfemdom

Anbefalte innlegg

Hei alle lesere,

 

Jeg har lyst til å dele min historie så langt og håper på å få mange gode innspill og kanskje kunne gi noen råd underveis. Jeg er en gift mann på 44 år og er sammen med min kone på 40 år, og vi har begynt å eksperimentere litt med bruk av penisbur i vårt forhold. For ett år siden delte jeg denne fantasien med henne, og vi bestemte oss for å teste det sammen.

 

Det var på mitt initiativ at jeg låste meg inne i noen dager om gangen for å bli vant med buret og situasjonen. Når oktober kom ønsket jeg å fullføre locktober. Jeg/ vi klarte 14 dager. Denne perioden var ganske intens, spesielt siden vi samtidig håndterte sykdom og andre utfordringer. Selv om det var vanskelig, var det også en veldig spennende opplevelse for meg å gå uten utløsning. Men det ble ikke så mye intimitet mellom oss denne runden. 

 

Denne erfaringen ga oss noen viktige innsikter. Vi lærte litt nytt om hverandre, og om hvordan dette dynamiske samspillet kan påvirker vårt forhold. Ved  å sette klare grenser og ha en tydelig forståelse av hva begge parter ønsker, er nøkkelen til å få en positiv opplevelse. 

 

Et år senere valgte jeg å kjøpe et penisbur som heter The Guardian i stål, i håp om at kona mi hadde lyst til å være med på en runde til, og at vi kunne prøve å se hvor det ville ta oss denne gangen. Og det sa hun ja til. Nå er jeg innlåst, og det har skjedd en del spennende siden denne gangen." Forteller gjerne mer etterhvert

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaniljetilfemdom skrev (På 8.9.2024 den 21.47):

Et år senere valgte jeg å kjøpe et penisbur som heter The Guardian i stål, i håp om at kona mi hadde lyst til å være med på en runde til, 

Er dette versjonen med pigger? Erfaringer mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...