Gå til innhold

ClubFantasy-Oslo – swingerklubb i Sandvika


Fuckman1983

Anbefalte innlegg

I løpet av kort tid kommer det en ny swingersklubb i Sandvika – ClubFantasy Oslo:
https://www.nettavisen.no/okonomi/snart-apner-sexklubben-skal-vare-eksklusiv/s/5-95-1783912

 

Dette kan bli svært spennende for alle som liker gangbangs, og spørsmålet er jo om noen cucks her inne skal ta med kona si dit slik at hun kan få seg skikkelig pikk i rikelige mengder?

Jeg deltok på flere gangbangs på den gamle swingersklubben i Parkveien, og selv om kondom ble brukt for det meste (var vel et krav også) hendte det av og til at det var crempie-gangbangs der. Da var stemningen på topp for å si det mildt 😀

Denne skal drives av de samme som driver ClubFantasy i Tønsberg. Jeg har ikke vært på den klubben selv, men har hørt veldig mye bra om den.

Disse nyhetene må jo være en drøm for alle cucks i Oslo og omegn 🙌🏻

  • Liker 2
  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuckman1983 skrev (På 27.4.2024 den 13.12):

I løpet av kort tid kommer det en ny swingersklubb i Sandvika – ClubFantasy Oslo:
https://www.nettavisen.no/okonomi/snart-apner-sexklubben-skal-vare-eksklusiv/s/5-95-1783912

 

Dette kan bli svært spennende for alle som liker gangbangs, og spørsmålet er jo om noen cucks her inne skal ta med kona si dit slik at hun kan få seg skikkelig pikk i rikelige mengder?

 

Disse nyhetene må jo være en drøm for alle cucks i Oslo og omegn 🙌🏻

En drøm for cucks? Fordi at de får utløp for sine lyster om at kona skal fylles av masse skikkelig pikk?
Høres mer ut som en drøm for alle menn med ok+ utstyr og for de konene/damene som virkelig ønsker seg en GB? 

Endret av Krydderpar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener de hadde åpningsfest denne helgen. 

Jeg har besøkt CF i Tønsberg og det er et veldig fint sted. Om det er spesielt bra for cuckolding vet jeg ikke, men et flott sted for de av oss som liker å involvere andre i leken. På slike steder er alle like velkommen, uavhengig av kroppsfasong og størrelse etc. Min erfaring er at alle koser seg like mye uansett. Det er jo stort sett ganske voksne folk som besøker slike steder, som er helt trygge i seg selv og i eget forhold. 

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krydderpar skrev (21 timer siden):

En drøm for cucks? Fordi at de får utløp for sine lyster om at kona skal fylles av masse skikkelig pikk?
Høres mer ut som en drøm for alle menn med ok+ utstyr og for de konene/damene som virkelig ønsker seg en GB? 

Med forbehold om at jeg tar feil siden jeg ikke er en cuck.

Men min erfaring fra tidligere treff er at mange cucks tente på at kona fikk mange pikker på én kveld. Det var alltid veldig god stemning der da, og både kone og cuck virket veldig fornøyde 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Fuckman1983 said:

Med forbehold om at jeg tar feil siden jeg ikke er en cuck.

Men min erfaring fra tidligere treff er at mange cucks tente på at kona fikk mange pikker på én kveld. Det var alltid veldig god stemning der da, og både kone og cuck virket veldig fornøyde 😊

Absolutt, men det trenger ikke ha med cuckolding å gjøre. Jeg elsker å dele henne med andre, og har en del erfaring fra et (også med menn jeg har funnet her på denne siden), men jeg er ingen utpreget cuck allikevel. Jeg tror ikke elementer som ydmykelse etc. passer særlig inn i stemning og dynamikk på en vanlig klubb som CF, selv om det ikke betyr at en cuck ikke vil oppleve noe helt fantastisk ved å ta med jenta si dit.

Ville bare dele litt erfaring i tilfelle noen fikk litt feil forventninger til en klubb som CF. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P_stag skrev (På 5.5.2024 den 14.34):

Absolutt, men det trenger ikke ha med cuckolding å gjøre. Jeg elsker å dele henne med andre, og har en del erfaring fra et (også med menn jeg har funnet her på denne siden), men jeg er ingen utpreget cuck allikevel.

Godt poeng, og det har i grunn ikke vært så mye ydmyking på disse gangbangene som i andre settinger når jeg tenker meg om. Jeg ble bare så kåt og glad da jeg så denne nyheten, at jeg måtte dele det. Tror terskelen blir lavere for Oslo-folk nå, når de slipper å kjøre helt til Tønsberg.

Uansett tror jeg dette kan gi glede til mange av medlemmene her inne 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...