cuckx Skrevet 22. november 2012 Share Skrevet 22. november 2012 Hei, nytt medlem hilser på. Er en mann i sin beste alder, i et mangeårig, fast forhold, men binysgjerrig og med cuckold-tendenser. Å se min kvinne runke en annen mann på en fest, med både meg og flere andre som tilskuere, er fortsatt blant mine beste og sterkeste sex-minner. Og mye vil ha mer! I hovedsak meg, mannen som er her inne, men hun er med på det meste som jeg tenner på og aksepterer - det vil si det aller meste. Dette er kanskje nok info sånn i første omgang? (det kommer mer etter hvert), og lover også å oppdatere profilen snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askbur Skrevet 22. november 2012 Share Skrevet 22. november 2012 Velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse Brostad Skrevet 22. november 2012 Share Skrevet 22. november 2012 Hei, vi hadde vel kanskje en litt uheldig start, men tar mer en gjerne opp tråden igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckx Skrevet 23. november 2012 Forfatter Share Skrevet 23. november 2012 Lasse Brostad, hva mener du - uheldig start? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.