Gå til innhold

Skumle karer


1stemann

Anbefalte innlegg

Har lyst til å ta opp en sak, fordi jeg lurer litt på hvordan dere andre takler dette.

Når min HW er på vift (skjer ganske sjeldent), så er jeg i følgende mentale faser:

1: Sprengkåt.

2: Livredd.

 

Jeg er alltid pisseredd for at det skal skje henne noe. At en eller annen idiot av en mann går for langt, blir voldelig eller ikke aksepterer et nei fra henne. Det er jo ikke til å komme bort fra at det finnes mange idioter der ute. Hva om hun blir kidnappet og tatt med i en mørk kjeller?? Altså. Mulig jeg har sett for mye krim, men sånt skjer jo.

Også dere buller her inne. Beklager altså. Dere er sikkert verdens triveligste alle samen, men jeg frykter dere samtidig. => Enslige menn som søker sex med andres koner på nett...

Andre som kjenner på denne frykten? Jeg liker den ikke. Godt hun er av den forsiktige typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bergen1972

Hei! =)

Ja frykte kan vi gjøre om så mangt, nå for tiden så er det nesten farlig å gå fra OsloS til Grand hotel på nattestid

Greit mange som søker etter andre på nett og jeg har møtt mangen både sosialt og "usosialt" =) og ikk een gang har jeg truffet på "psykos"

man luker fort vek folk ved å snakke med de her per mail evt over telefon.. og igjen .. stresser dette med kjemitreff =)

 

Håper det gav litt mer svar på ting og tang =) , sammtidigt så vil jeg si at selv om det er kontaktannonser her inne så er denne plassen først og fremst et møtested der vi alle kan snakke sammen og diskutere cuckold hotwifes og bulls =)

 

Hilsen Aage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså. Hun kommer nok aldri til å søke noen på nettet. Ergo er jeg her, mest for å få en bekrefelse på at det er flere som meg der ute (som elsker at hun koser seg med andre), Lære mer en dette og lese spennende historier. Som dere sier kan det jo hende det hadde vært tryggere, siden man kan bli kjent først.

Når hun havner i køya med noen, så er det i mer tilfeldige settinger, som ute på byen, på et julebord eller en firmatur. For meg er det jo perfekt. Ting skjer fordi hun blir for kåt til å styre seg. Jeg føler det gir den beste rammen, fordi det jeg liker ved dette er at jeg har en dame som innrømmer at hun er kåt og har lyst på andre. Jeg tenner på den horete billige slutty følelsen ved det. Men der ligger jo faren ikke sant. Hun på sin side kan jo gjøre et sprell både fordi hun er kåt, men også fordi hun vet at jeg sitter hjemme og tenner i 100. Men skrekk o gru.

Et eksempel. Hun hadde en fast elsker over lengre tid. Denne karen tok henne stadig med på turer og de hadde det veldig fint sexuelt. Det er naturlig at det da bygger seg opp et venneforhold, noe hun taklet fint. For meg var det perfekt. Stoler så fullstendig på henne at det var bare delilig å være hjemme og vite at hun ble vartet opp på alle måter. Men så blir denne karen sur fordi hun ikke vil være med på tur eller komme å pule han en gang. Det kom noen ganske skremmende, truende og sjikanøse meldinger til henne da.

Den perfekte bullen er for meg en som vet å gi henne nytelse og glede. Om hun kommer hjem med et wow-smil om munnen så er det toppen av glede for meg. Om hun treffer en hun ikke klarer å holde seg unna så vil det være helt perfekt for meg, men en selvopptatt tulling som ikke skjønner at hun også har nei-dager eller at hun går lei mas, eller at han rett og slett bare er et leketøy for henne. Det er nok ikke bare bare å være HW. Hun er jo en sexy, pliktoppfyllende kvinne med følelser som alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...