Gå til innhold

Å leve som cuck


Anbefalte innlegg

Hei, jeg vil si noe om å leve som cuck, det begynte mest som en fantasi, noe man kunne leve ut som en lek.
For oss så er det slik jeg er, hun har lov til det hun vil og jeg elsker henne. Om jeg skal gå med lås eller ikke, er hennes valg. Om jeg får bilde eller får være nær nok til å slikke henne, er hennes valg. Hvis jeg kommer i kontakt med en bull, chatter litt med han, og finner ut at han skal få hennes snap, etter at jeg har spurt henne. Så blir jeg kåt av å tenke på at dem blir kjent. Jeg har nok modnet med dette i 15 år, da jeg i mitt forrige forhold kunne dra fritt rundt å ligge med det jeg ville.

Hører for tiden på en cuck podcast, og har funnet min vei i livet, jeg er en stolt cuck, og jeg har en sexy HW som får en veldig selvtillit av vår leve måte. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Real cukold skrev (11 timer siden):

Hei, jeg vil si noe om å leve som cuck, det begynte mest som en fantasi, noe man kunne leve ut som en lek.
For oss så er det slik jeg er, hun har lov til det hun vil og jeg elsker henne. Om jeg skal gå med lås eller ikke, er hennes valg. Om jeg får bilde eller får være nær nok til å slikke henne, er hennes valg. Hvis jeg kommer i kontakt med en bull, chatter litt med han, og finner ut at han skal få hennes snap, etter at jeg har spurt henne. Så blir jeg kåt av å tenke på at dem blir kjent. Jeg har nok modnet med dette i 15 år, da jeg i mitt forrige forhold kunne dra fritt rundt å ligge med det jeg ville.

Hører for tiden på en cuck podcast, og har funnet min vei i livet, jeg er en stolt cuck, og jeg har en sexy HW som får en veldig selvtillit av vår leve måte. 

Du må gjerne fortelle litt mer om livet som cuck ❤️ Har du tips til podcast om temaet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...