Gå til innhold

Hvordan det hele startet?


Bisexmannen

Anbefalte innlegg

Jeg er en heldig mann, heldig med "draget" på damene, og antall sexuelle opplevelser. Jeg startet min sexuelle debut relativt tidlig på ungdomsskolen, med skolens peneste jente. Vi var sammen nesten 3år. Husker da vi hadde sex at hun nektet å ri meg. Etter en gråtfyldt fortelling om grunnen viste det seg at hun hadde hatt en jobbuke (via skolen) i en butikk, der daglig leder ikke greid å hålde fingrene fra fatet. Hun var meget pen, og han pleide å be henne vise brystene sine på bakrommet da de hadde lunsj. Han befølte hennes nakne bryster daglig i to uker, og hun satt stille med (antagligvis) stive brystvårter. Av og til hadde de gått opp i hans leilighet som låg over butikken og hatt sex, der hun blitt beordret å ri ham. Derfor hadde hun problemer med denne stillingen.

 

Når jeg ble fortalt dette ble jeg både sinna, skuffet, men mest av alt, MEGET kåt(!)

Jeg syntes det var veldig spennende at denne eldre mannen hadde tatt på hennes nakne bryster, gjort henne kåt, og tatt henne opp for så å knulle henne hjemme i sin leilighet. Jeg såg bilder foran meg hva de hadde gjort, hvordan hun satt med åpnet skjorte og oppknept BH på bakrommet, hvordan brystene hennes strittet ut, og vor kåt denne eldre mannen var da han såg og tok på henne. Jeg fikk bilder i hodet hvordan hun satt over han og red han i senga hans, dette var veldig opphissende(!)

 

Mange år senere ble jeg sammen med ei flott "slutty" dame, hun var lagd for fart og spenning, for å si det slik. Vi hadde det turbolent, hun kom ofte hjem seint med bortforklaringer, men jeg vistte hun var nypult ver gang. Vi hadde skikkelig sex disse kveldene, og jeg kunne se at det rant sæd ut av musen hennes når vi hadde sex. Ved et tilfelde delte jeg henne med en farget mann, det er en historie i seg selv! ;)

 

Vi giftet oss, og hadde hele tiden et slikt turbolent forhold der begge hadde seg på si av og til. Husker en gang hun kom hjem på formiddagen dagen etter en fest "med jentene". Hun var sliten, og ville sove. Da hun gikk opp for å kle av seg så var det ikke så vanskelig å se at hun manglet BH'n sin. Jeg ble så kåt at jeg bare måtte ta henne mange ganger etter hverandre den formiddagen! ;) Senere fikk hun lov å ha et sexforhold med denne gutten hun traff da, han var bare 19år(!) Men hun måtte hjem til meg på natten etter hvert treff. Fikk ofte SMS fra henne på vei hjem: "Det renner sæd langs beina mine" og lignende SMS'er. Da hadde vi sex, mange ganger etter verandre etterpå (kommer relativt raskt etter slike opplevelser)

 

Min nåværende kone er ikke like "slutty", men har allikevel hatt noen treff. Håper hun kan treffe litt fler menn, og gjøre meg lykkelig! ;) Men hun er svært kresen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...