GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ir0nman skrev (10 timer siden):

Tilfeldige med kondom, fast bull uten - og avtale om hva som skjer ifht evt graviditet. Fks at cuck kan ta pÄ seg farskap eller ukjent far fks 

Oooooh, spennendeđŸ€­

Her er det bareback for faste Bulls, forutsatt at den/de kan vise frem fersk test pÄ at alt er i orden. Det samme gjelder tilfeldige, bÄde faste og tilfeldige Bulls skal fylle fitta, sÄ cuck kan nyte clean-up og/eller sloppy seconds. For cucken er det alltid kondom som gjelder, bortsett fra de (fÄ) gangene han slipper til etter at Bull har fylt fitta, sloppy seconds mÄ nesten nytes uten kondom.  

• Liker 3
  • Sexy 3
Skrevet
Dom-Bergen skrev (PĂ„ 10.2.2024 den 12.26):

Hva foretrekkes? 

Og hvor ofte tester du deg for kjÞnnssykdommer ved flere partnere? 

Foretrekkes uten om man er trygg pĂ„ dem man mĂžter.Å dem bĂžr vĂŠre sterrelisert da det ikke er prevansjon her.

• Liker 2
  • Sexy 1
  • 1 year later...
Skrevet
EncucksĂžnsker skrev (3 timer siden):

Kona knuller menn uten kondom. Hun vil ha intimiteten, og kjenne all spruten inni seg.

Helt ening kona min har nok tatt mest sprut med kondom,đŸ„ŽÂ men hun vil som kona din ha intimiteten, og aller helst fĂ„ sed- spruten i fitten 😜dersom hun har hvert trygg pĂ„ den aktuelle elskeren.

• Liker 1
  • Sexy 1
Skrevet
EncucksĂžnsker skrev (PĂ„ 24.8.2025 den 10.38):

Kona knuller menn uten kondom. Hun vil ha intimiteten, og kjenne all spruten inni seg.

Merker jeg har sansen for kona di, hehe 😉

Er det mange fremmede menn som har sprutet i henne?

• Sexy 1
Skrevet
EncucksĂžnsker skrev (PĂ„ 31.8.2025 den 9.31):

Ja, hun kan man fÄ sansen for. Er 4 stk mannfolk, der 2 av de fler ganger

Deilig. Sikkert utrolig opphissende for deg Ă„ se disse mannfolka fylle henne godt opp. Merker jeg blir hard bare av tanken, hehe.

• Sexy 1
Skrevet
Fuckman1983 skrev (2 minutter siden):

Deilig. Sikkert utrolig opphissende for deg Ă„ se disse mannfolka fylle henne godt opp. Merker jeg blir hard bare av tanken, hehe.

Du treffer spikeren pĂ„ hodet.🔹 😜Det er akkurat det vi tenner pĂ„. At hun fĂ„r full sexuell oppmerksomhet fra en elsker og som fyller henne med spermiene sin. Kondom har hvert tabu om hun hatt en fast elsker.😁

• Liker 1
  • Sexy 3
Skrevet
Fuckman1983 skrev (4 timer siden):

Jeg fÄr dessverre ikke se pÄ, eller vÊre med. Dvs, ikke hittil. Men Þnsket er jo der

• Liker 3
Skrevet
EncucksĂžnsker skrev (18 timer siden):

Jeg fÄr dessverre ikke se pÄ, eller vÊre med. Dvs, ikke hittil. Men Þnsket er jo der

Da er vi to om det. 😳 Har aldri fĂ„tt vĂŠre med eller sett pĂ„ nĂ„ hun blir fylt med fremmed pikk og sed, men som deg lever jeg i hĂ„pet😉

Skrevet
Rouge skrev (1 minutt siden):

Da er vi to om det. 😳 Har aldri fĂ„tt vĂŠre med eller sett pĂ„ nĂ„ hun blir fylt med fremmed pikk og sed, men som deg lever jeg i hĂ„pet😉

Det mentale fĂžr og etter er sterkere, men har man ikke sett synet, forstĂ„r jeg at man lever i hĂ„pet. Å knulle sin kjĂŠre i misjonĂŠrstilling og se ned pĂ„ ansiktet hennes som er dekket av sĂŠd, som ikke er din egen - er flott 😁

• Sexy 2
Skrevet
Otto skrev (1 time siden):

Det mentale fĂžr og etter er sterkere, men har man ikke sett synet, forstĂ„r jeg at man lever i hĂ„pet. Å knulle sin kjĂŠre i misjonĂŠrstilling og se ned pĂ„ ansiktet hennes som er dekket av sĂŠd, som ikke er din egen - er flott 😁

Du er en heldiggris du đŸ«ĄđŸș

• Takk 1
Skrevet

Det er ogsÄ en enorm ydmykelse Ä mÄtte se sin kjÊre fÄ fremmed kuk. Spesielt nÄr man er bundet fast og ikke kan hindre det. Det er en ydmykelse som tenner meg, selv om det ikke er noe for alle.

• Liker 2
  • Sexy 1
Skrevet
EncucksĂžnsker skrev (PĂ„ 7.9.2025 den 16.00):

Deilig det ogsĂ„. Jeg pleide Ă„ mĂžte et par fĂžr i tiden der han sto utenfor dĂžren og lyttet til Ă„ jeg knullet kona hans mens han runket. Av og til hĂžrte vi at han fikk orgasme i lĂžpet av fĂ„ minutter, noe som var bĂ„de opphissende og komisk 😁

• Liker 3
  • Haha 2
Skrevet
Fuckman1983 skrev (19 timer siden):

Deilig det ogsĂ„. Jeg pleide Ă„ mĂžte et par fĂžr i tiden der han sto utenfor dĂžren og lyttet til Ă„ jeg knullet kona hans mens han runket. Av og til hĂžrte vi at han fikk orgasme i lĂžpet av fĂ„ minutter, noe som var bĂ„de opphissende og komisk 😁

Har ikke noe Þnske om Ä stÄ lyttende pÄ utsiden. Enten vÊre med, gjÞre det jeg kan best/innsats , eller vÊre hjemme, vente/fÄ bilder.

• Liker 2
Skrevet (endret)
EncucksĂžnsker skrev (1 time siden):

Har ikke noe Þnske om Ä stÄ lyttende pÄ utsiden. Enten vÊre med, gjÞre det jeg kan best/innsats , eller vÊre hjemme, vente/fÄ bilder.

Jeg har aldri stÄtt utenfor dÞren, men jeg har sittet i stuen under soverommet, i et gammelt og lytt hus, med en litt knirkete seng. Det var ikke sÄ vanskelig Ä forstÄ hva som foregikk mellom min kone og kompisen.

Da det roet seg gikk jeg opp og knullet henne med ham som tilskuer. Det var ikke noe sloppy second, fordi han foretrakk kondom pĂ„ grunn av at han var gift 😁

Endret av Otto
  • Liker 1
  • Sexy 1
Skrevet (endret)
EncucksĂžnsker skrev (8 minutter siden):

Kona liker ikke kondom. Men er selvfÞlgelig selektiv. Hun har seg meg gifte menn, hvis det er mulig. 

Dette eksemplet var fra ganske tidlig i «forholdet». Senere ble det sprutet i alle hull uten 😁

Endret av Otto
  • Sexy 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...