Gå til innhold

Diverse ydmykende kuk sammenligninger av cuck og bull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nydelig, mange patetiske cucks som kan skamme seg og mange deilige HWs som kan nyte slike øyeblikk, og ikke minst ordentlig utstyrte Bulls.

Verden er ikke større enn at dere kan bivåne en pirrende sammenligning og budskap fra en flott bruker her inne @VinceBBC, et øyeblikk han publiserte i denne tråden  

Veldig sexy😍

• Liker 1
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet (endret)
Cucky skrev (På 21.10.2023 den 16.17):

RDT_20231019_1300078166670670046814998.jpg

Et utrolig flott og pirrende bilde, som symboliserer mye av essensen i deilig cuckold lek med deilig ydmykelse av cuck og fruen som åpenbart nyter akkurat det og skal snart nyte en skikkelig (Bull) kuk 

Endret av Cuckold_par
  • 3 måneder senere...
Skrevet
Fuckman1983 skrev (På 1.10.2023 den 14.30):

Det hadde forresten fint om par her inne tok slike bilder at cucken og bullen sine pikker, alltid spennende å sammenlikne størrelser om cucken er liten 😊

Enig! Det skal vi gjøre fra nå av. Det er alltid spennende å sammenligne størrelser, ikke minst fordi det hver gang ender med å ydmyke cuck fordi han ikke er spesielt stor der nede. 

• Takk 1
  • Sexy 1
Skrevet
Cuckold_par skrev (19 timer siden):

Enig! Det skal vi gjøre fra nå av. Det er alltid spennende å sammenligne størrelser, ikke minst fordi det hver gang ender med å ydmyke cuck fordi han ikke er spesielt stor der nede. 

Ser frem til noen spennende bilder etter hvert da!

• Sexy 1
  • 8 måneder senere...
Skrevet

Å bli tent av at en er for liten trodde jeg aldri at jeg skulle bli, men nå er jeg der. 

Digger å komme inn i henne etter en stor. Bare kjenne at hun er våt, mens jeg vet hun knapt kjenner meg.

• Liker 1
  • Sexy 3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...