Gå til innhold

Tenner du på film av kona sammen med bull?


Dom-Bergen

Anbefalte innlegg

det er kjempe turn on å bare vite at en bull kan ta bilder eller filme at han bruker dama mi.  og siste er velt i heimen. eg tender på at andre menn vet hun er ei tøs og at hun blir "brukt" som sex leke og at dei kan se det, men hun er ikke helt enig i den siste med at andre får se .

  • Liker 1
  • Takk 3
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være spennende ja, men ikke et "must". Like pirrende med noen bilder, aller helst før, når de starter og etterpå. Det beste med dette er allikevel når hun/jeg kommer hjem og jeg får kjenne mens hun forteller...... 

Andre skal aldri se hverken film eller bilder, dette er vår greie. 

  • Liker 1
  • Takk 1
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 weeks later...

For mange år siden møtte en Ex og jeg et par på sexdate. Vi møttes og de tre andre hadde sex mens jeg filmet og tok bilder. De hadde også treff der jeg ikke var med. Vi fant senere ut at det var brukt bilder i annonser og film var på avveie. Vi ble veldig stresset da og ganske sinte. Fikk fjernet bildene. I ettertid synes heg det er veldig spennende og opphissende at andre fikk se. Frister å gjennoppleve det.. 

Endret av Ir0nman
  • Liker 1
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...