Gå til innhold

Cuckold i bur og ikke


Sexytøs

Anbefalte innlegg

Hei. 
jeg og typen har startet finne andre til meg. Nettopp fått fast elsker…. (Møtes hver tor-fre )

ønske mitt er høre hva krav og forslag jeg skal gi han… 

bruker dere slikke sæd fra konene etter treff? Hva får dere ut av dette? (Noe jeg selv pirres av)

hvor ofte skal konene la dere være ute knulle?? Elsker kuken til typen… men vurdert la elskeren få lov ha fitta for seg selv en stund. 
 

alt av cuckold sine erfaringer og tips til nytt uerfarent par tas imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, så spennende 😀 Møtes dere hver torsdag og fredag? Overnatter du/dere sammen da? 

Er det ønsker, krav og forslag til elsker eller cuck du vil ha tips og erfaringer om? Jeg (han) slikker henne ren fra treff noen ganger, hun elsker det og får voldsomme orgasmer når det skjer. Jeg kan bli tent av det om jeg allerede er gira. Vi har ingen fast frekvens så det kan variere fra et år siden sist til to/tre ganger i uka i perioder og da kan det absolutt være veldig pirrende at hun gir han klar beskjed om at nå er det kun elskeren hun vil ha samleie med. Da avspises gjerne han med raske håndjobber (mens hun forteller om treff) eller at han må runke selv på hennes oppfordring mens hun forteller hvor mye hun gleder seg til å møte elskeren og ber han sprute raskt. Mange spennende varianter her😈

  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SSC-par skrev (På 1.4.2023 den 17.47):

Gratulerer, så spennende 😀 Møtes dere hver torsdag og fredag? Overnatter du/dere sammen da? 

Er det ønsker, krav og forslag til elsker eller cuck du vil ha tips og erfaringer om? Jeg (han) slikker henne ren fra treff noen ganger, hun elsker det og får voldsomme orgasmer når det skjer. Jeg kan bli tent av det om jeg allerede er gira. Vi har ingen fast frekvens så det kan variere fra et år siden sist til to/tre ganger i uka i perioder og da kan det absolutt være veldig pirrende at hun gir han klar beskjed om at nå er det kun elskeren hun vil ha samleie med. Da avspises gjerne han med raske håndjobber (mens hun forteller om treff) eller at han må runke selv på hennes oppfordring mens hun forteller hvor mye hun gleder seg til å møte elskeren og ber han sprute raskt. Mange spennende varianter her😈

Veldig gode tips! 
vi tar alt med oss:) 

her er også pirrende med nekt av fitta mi og ydmyke med at nå er det bullen sin di neste ukene… samt at han får lov slikke da jeg kommer hjem tenner meg veldig…

også det at jeg er skitten samt prate om dette i etterkant;) 

Har selv også veldig lyst sende bilder og video hvor bullen tar meg hardt eller har kuk i en fitte typen hører er våt tenner meg også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Sexytøs skrev (På 4.4.2023 den 9.52):

...her er også pirrende med nekt av fitta mi og ydmyke med at nå er det bullen sin di neste ukene… samt at han får lov slikke da jeg kommer hjem tenner meg veldig…

Siden overskriften i tråden er; "Cuckold i bur og ikke" så kan du - dersom du føler dere har kommet såpass langt i leken og er samstemte om at også ydmykelse er inne bildet - foreslå/gi han beskjed om at for en periode vil fitta være kun for Bull mens cucken din skal bruke kuklås og rengjøre deg etter treff. Utrolig hvordan en slik setting over en periode vil mørne han.  

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...