Gå til innhold

Fredagskveld, fantasien jeg ikke viste eksisterte


Litjmann83

Anbefalte innlegg

Vi er nå passert førti og vår ungdomstid har forlatt oss, slik den engang var. Her vi nå sitter i sofaen og ser film på en fredagskveld. 

Du min kone, med fortsatt flott kropp, små håndfaste bryst, flott rompe som jeg alltid har elsket, men som du alltid har snakket ned. 

Denne kvelden, mens vi sitter i sofaen, får du sms fra noen av kollegaene dine, vi er bedt på fest. Vi fatter raskt beslutning og fikser oss opp. Men jeg kan ikke huske sist du var slik som du ser ut nå. 

Jeg gir komplimenter og stryker deg over ryggen og ned armen. Ser deg i øyne, kysser deg. Du svarer med en våt lekende kyss, kan ikke huske sist du gjorde slikt. 

På vei til festen, god stemning i bilen, du tar noen ekstra shots og er virkelig kommet i humøret, der du sitter, viser frem deg selv, kan se brystvortene strutte frem, nesten s jeg lurer på om du har glemt undertøy. Men jeg spørr ikke. 

På festen, er du raskt i gang med å mingle med dine kollegaer. Jeg finner raskt tonen med andre på festen. Og kan se hvordan de shotene i bilen, har sluppet hemningene dine. 

Det starter med mingling og høy party stemning, hvor du tar festen med engang. Du koser deg, det går fra snakk, og over til noen flere shots, økt frekvens med dans. 

Noen av de mannlige kollegene dine, har funnet deg, du enser ikke meg lengre. Du flyter tett i mellom to karer, Gjøran og Lars. 

Jeg kjenner meg litt bleik, sitrer i meg, føler meg sjalu. Men det virker uskyldig, og du morer deg, jeg finner meg mer å drikke, sammen med de andre. 

De koser seg med deg, hendene deres skifter mellom seg, de stryker deg på rygg, armene, på hoftene, og jammen lar de hendene glide ned over rumpeballene, de hviler dem og lar fingrene leike seg. 

Jeg kjenner fortsatt samme følelsen, men er nå blitt litt sløret i blikket og godt beruset, klarer ikke å stå helt, så jeg blir sittende. Tre-fire sanger er blitt spilt. 

Du har nå begynt å leke med dem, kanskje har du gjort det lenge. Men nå ser jeg deg. Du stryker baken din mot Lars, mens du stryker venstre hånden bakover og rundt hodet hans, mens du lar høyre hånden leke med bukselinningen til Gjøran. 

Jeg kan se hvordan Lars, står tett inntil deg, lar hendene leke med deg, leker med brystvortene, mens han nærmest tørr knuller deg. Du har nå helt glemt hvor du er. Du har flyttet høyre hånden din fra utsiden til innsiden. Hvor du stryker på kuken til Gjøran. 

Fy Faen. !! Jeg mister følelsen, jeg er hvitbleik, kaldsvetter, men jeg er ikke sint lengre. faen jeg må ha i meg noe vann. Jeg beveger meg raskt til toalettet, jeg må være rask! Jeg hiver meg under kranen, skyller hodet og får i meg vann. Kommer meg til hektene. Nå må jeg komme meg tilbake. 

Vel tilbake. Fortsatt god stemning på festen. Men hva faen. Hvor er det blitt av dem. Jeg ser ingen av dem. Jeg blir plutselig veldig våken, nærmest edru. Jeg beveger meg rundt i lokalet, finner ingen av dem. Jeg går ut, kan ikke se noen. Heldigvis, står det en bil utenfor, jeg spør sjåføren, han kan fortelle at de gikk ned til Lars. Han bor i kjelleren nedi der og peker. 

Jeg skifter på å gå og løpe, jeg er skjelven i føttene, tårer i øyne. Skjønner ikke hva som foregår. 

Når jeg ankommer huset, kan jeg se lys nedi sokkelen, jeg ser bevegelser, men ikke hva som foregår. Men jeg ser hodet på Gjøran, som strekker hals og bevegelse fra armene, så stivner jeg. Jeg beveger meg litt nærmere på skråt, kanskje de ikke ser meg, men jeg kan se de.

Gjøran holder et godt tak rundt kukroten, hvor hun bruker begge hendene, runker og suger kukhodet, virker nesten slik at hun ikke klarer å gape over, den er ikke alt for lang, men tjukk og lengre enn min. Jeg er paralysert, vet ikke hva jeg føler.

Lars kommer inn, han er kliss naken, han besitter en meget imponerende kuk, den henger tungt ned mellom føttene på ham, når han kommer stivner hun til. Jeg kan se hun sier noe, hun smiler, snur seg og bytter over til ham. Når hun slikker skaftet hans, vokser den frem, med kraftig synlige blodårer og en stor hengende pung. Dette vet jeg hun liker. Jeg kan forutse hva som kommer nå. Åå faen... Begge to står der nå og bytter på å munn knulle henne. 

Jeg kjenner jeg har stivnet til, nede i buksen, men kan ikke se at min kan måle seg med disse to. Det er nesten at jeg kjenner på å komme, der jeg står å ser på. 

 

 

 

Endret av Litjmann83
  • Liker 1
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Litjmann83 changed the title to Fredagskveld, fantasien jeg ikke viste eksisterte

Lars tar tak i henne, løfter hun opp, hun er allerede naken, det henger kukspytt fra munnviken og med haken. Han løfter henne, legger henne på kjøkkenbordet. Drar villig opp og til seg beina, hun får kuken til Gjøran i munnen, mens Lars slikker henne, allerede nå er hun svulmende og rennende våt. Hun suger mer og mer av den tjukke kuken. I det Lars fører to fingre i mellom kjønnsleppene, kan jeg se henne stivne til. Gutta ser på hverandre, gliser. Han tar tak i henne, drar rumpa ut over kanten, legger kuken tungt over fitta, lar den gli over henne, gnur henne, dasker henne med kuken, leker seg med henne, lar kukhodet leke med den våte musa. Før hun nærmest skriker etter å få den. Da skyver han tak og fyller henne, med et bestemt tak. Hvor hun går i bro, hvor hun rister. 

Han knuller henne med takt faste jukk, etterfulgt av korte pauser. Hun ligger som ei knulledukke og tar i mot. Lars begynner å nærme seg, kan nærmest se og høre henne be han om å kom inn i henne. Og i det Lars tar tak i hoftene og trykker kuken så langt det går, og fyller opp henne. Får hun øyekontakt med meg, som står i vinduet. 

Hun ser meg, bryr seg ikke, smiler, snur seg mot Gjøran, som skyver Lars bort. Gjøran har ikke tid, med fast bestemt trykk, fyller han henne og knuller henne i et hardt tempo, hun hyller, skjelver og squiter flere ganger. Han stopper ikke. Hvor hun mellom orgasmene titter opp på meg. 

Gjøran legger seg over henne, og jeg kan se hvor han fyller den allerede spermfulle musa, med alt han kan gi. Hun blir liggende. 

Plutselig hører jeg Lars står ved siden av meg, Hei! Skal du stå der eller skal du kom inn. Jeg sier ingenting, følger ham bare, han peker. Og sier noe, det piper i ørene, jeg fanger blikket hennes, jeg sier ingenting, Gjøran blunker til meg. 

Jeg beveger meg rett til enden av bordet, det drypper sæd fra fitta, den er hoven. I det jeg åpner gylfen, kjenner jeg at jeg allerede har kommet, men den står fortsatt, jeg tar tak i henne, slik de andre gjorde, i det jeg lar den gli inn, er det varmt og våt, ingen motstand. Men hun ynker seg og kjenner meg i det jeg stuker to-tre ganger. Og fyller henne med de dråpene jeg har igjen. 

Den følelsen vil jeg føle igjen.

 

 

 

 

  • Liker 1
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...