Gå til innhold

Min første opplevelse med fruen


Litjmann83

Anbefalte innlegg

Dette hendte en del år tilbake. 

Den gang kona og jeg var samboere. En tid hvor vi som mange andre par, hadde mye sex, i forskjellige varianter og hvor som helst. Hun har alltid vært av typen skjult kåt. Skal virke litt tilbake Holden osv, men så bor det ei villkatt i henne. 

Uannsett

Vi var på vei til et forspill, hvor vi senere skulle ende opp på konsert og overnatting til venner av oss. 

På samme tilstelning, var det en kamerat av oss. Dessverre ikke helt lykkelig gift og da litt mindre heldig med tilværelsen, når det gjaldt sex. Dette hadde vi fått med oss og ble av en eller annen grunn samtalen i bilen. 

I samtalen, så begynte jeg å dreie dette inn på at hun kanskje kunne hjulpet ham med å lette på trykket. Og lo godt av det sammen med henne. Og vi fortsatte med den lette humoristiske vinklingen. Hvor jeg også nevnte noe om at jeg visste at hun syntes slikt var spennede, med glimt i øyet. Og hvis jeg ikke tar feil, så har han en bra størrelse. Jeg kunne se hun tenkte på det, og hun spilte inn sine tanker, om hvor synd det måtte være å ikke bli sugd av kona og ikke få brukt kuken slik den skulle vært, osv. 

Vi kom omsider fram, og ble med på festen, Hvor det var god stemning,  Høy musikk og mye god latter. 

Vår kamerat, satt sammen med oss, og vi koste oss som vi alltid har brukt sammen. Men jeg kunne se på henne, at hun hadde en helt annen tilnærming til ham denne kvelden. Og etterhvert som kvelden levde sitt liv, ble hun tettere på ham, og de endret tonen sammen, flørt og håndbevegelser som indikerte til noe mye mer. 

Jeg ble på et tidspunkt, litt mer opptatt med en annen deltaker, men jeg forsøkte å ha et øye til dem. Men jammen så mistet jeg det i noen minutter, hvor de plutselig var borte fra sofaen. 

Jeg tenkte ikke så mye på det de første sekundene. Men så fikk jeg en rar følelse, en faen tanke. Hva har jeg stelt i stand. Ja. Den følelsen.. 

Jeg kjente en utav meg selv følelse,  jeg begynte rolig å gå rundt i huset, for å se om jeg kunne finne henne. Gikk naturlig rett til badet, hvor hun ikke var, jeg gikk til wc'n, men nei. Ingen på soverommene. Nå var følelsene reelle. Hva i huleste, hvor er de. Kunne kjenne rar blodomløp følelse, hvor man blir bleik og rød. Det Sitrer i kroppen. Så, finner jeg døren som går ned til kjelleren. 

Jeg forstår, dette er det eneste alternativet, jeg forsøker å kontrollere meg, ser meg rundt, åpner forsiktig døren. Jeg trenger ikke å gå et steg, for jeg kan se dem nederst i kjelleren. 

De skvetter til, hun bøyd fremover med buksa ned, han bakom henne og holder tak i et tjukt lem. 

Å faen høre jeg, hun spretter opp trappene, og før jeg rekker å reagere eller føle noe. Forteller hun meg hvor kåt hun ble av alt snakket, hvor hun raskt fører hånden min ned for å understreke hvor kåt hun er. Jeg kjenner en blaut oppsvulmet varm fitte, som jeg trolig ikke kan huske, har vært så våt noen gang. Hun kysser meg, og jeg bare blir med ned i kjelleren. 

Jeg hadde en rar klump i halsen og en voksende pikk i buksa. Rar rar følelse

Min kamerat unnskylder seg og alt der der.  Jeg bare var på dette tidspunktet forvirret og kåt. Hun går ned på kne og tar fram kuken hans, suger den raskt opp til full størrelse, og jeg kan se hvordan tankene til han går fra meg og over til avsugning og henne. 

Hun ser på meg innimellom, blikkontakt og et fornøyd uttrykk fra henne. 

Det synet, opplevelsen, det var nesten nok til at jeg kjente på utløsning fra min side. Når hun nå hadde fått fram hele den tjukke kuken til sin fulle prakt, var hun meget bestemt på å få ham i seg. Jeg står nå med pikken min i hånden, og ser at min kamerat skal til å la sin kuk gli inn i henne. Hun ser på meg med et slørete blikk, jeg med min pikk i hånden, hvor hun blir fylt opp av en tjukk kuk. 

I det jeg beveger meg frem mot henne for å få henne til å suge. 

Så kommer en av våre venninner i døra, og vi må brått avslutte. For taxien til konserten er kommet. 

Antiklimaks!

For å ikke skape noe styr, så avledet jeg henne, mens jeg kunne se at min kompis får en rask hånd jagende  avsugning, hvor han kommer i hennes munn. Mens jeg pratet med vår venninne.

vil nok tro, at hun skjønte hva som foregikk. 

Når konserten var over og vi kom oss dit vi overnattet, endte vi opp med å ha en av våre villeste hyrder noen sinne. Så kåt og tent som vi begge var, var ubeskrivelig. 

 

 

 

 

 

 

  • Liker 3
  • Sexy 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklageligvis, ble det kun oss to. Jeg har tenkt mye på dette, hvis han hadde blitt med oss til sengs mot slutten. Det hadde vært det punktumet på en slik opplevelse.

Men det er vel akkurat denne opplevelsen og den mangelen på avslutningen, som gjør at dette er så spennende og uforløst. 🤔😅

  • Liker 1
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...