Gå til innhold

Kona og kameraten min del 2


MoRo

Anbefalte innlegg

Kameraten min, Øystein, hadde vært kåt på kona mi i mange år og nylig hadde han for første gang fått utløp for sine lyster da hun var truseløs på terassen en sommerkveld og det endte med at han fingerpulte henne, og hun sugde han til sæden hans havnet i hennes munn. (les del 1).

Nå var det gått et par måneder uten at noe mer hadde skjedd. Det vil si - jeg var kåt som aldri før og kona erklærte at det nok kunne skje noe igjen, bare stemninga ble den rette. 

Jeg brakte stadig temaet trekant opp i våre samtaler, men kona mente at trekant kunne være vanskelig uten at det ble kleint. Det beste etter hennes mening, ville være om hun og Øystein kunne danse og flørte, for så å gå litt for seg selv. Hun ønsket rett og slett å ha sex med han alene uten meg tilstede. 

Jeg ble veldig tent på ideen, men turde ikke avsløre det eller virke for ivrig, så jeg foreslo at neste gang kunne de to gå på soverommet og så kunne jeg la de få litt tid sammen før jeg ble med etterhvert. Begge ble enige om at det kunne være en fin måte å gjøre det på. 

Hver uke kom jeg med spørsmål og hentydninger til min kone og så en dag ble hun FORBANNA. "Det kommer ikke til å skje noe!", sa hun. Og så ba hun meg om å legge vekk fantasien. 

En lørdag var jeg sammen med en annen kompis og drev på med en hobby. Plutselig ble vi enige om at jeg og kona skulle spise middag der sammen med hans kone og så kunne Øystein og kona også komme, så vi ble tre par til middag og en liten fest. 

Maten var god, stemningen var god og festen handlet etterhvert om biljard, drikking og flørting. 

De to andre konene ble slitne og gikk og la seg og bare kona mi og vi tre mennene fortsatte å spille og drikke. 

Øystein flørta hemningsløst med kona mi og hver gang hun bøyde seg for å skyte, så tok han henne på rompa. Det var liksom tull og forsøk på å ødelegge i spillet, men jeg visste at det var noe annet som lå i tankene hans. 

Plutselig gikk den andre kompisen og ville legge seg for å sove og vi var med ett bare meg, kona og Øystein. Biljardspillet fortsatte og Øystein var stadig frempå for å ta på rompa til kona mi når hun skulle skyte. Kona på sin side gliste bare og gjorde ingen tegn til at han skulle slutte. 

Jeg ble tent av flørtingen og berøringen dem i mellom, men syntes de var for beskjedne. Det var helt tydelig for meg at de begge var klare for hverandre og jeg var mer enn klar for å la Øystein knulle kona mi. 

Plutselig stilte jeg meg tett inntil kona bakfra og knadde brystene hennes utenpå blusen - rett foran Øystein. Øystein sperret opp øynene og ble enda kåtere, samtidig som det så ut som han lurte fælt på hva som holdt på å skje. 

Kona lente seg bakover og bare koste seg med situasjonen. Da tok jeg tak i buksa kona hadde på seg med en slags strikk som holdt den på plass. Langsomt, men bestemt trakk jeg buksa hennes nedover mens hun lente seg bakover mot meg og Øystein satt på en stol rett foran henne. Konas nybarberte fitte åpenbarte seg gradvis rett foran ansiktet til Øystein. 

Han ble helt salig i blikket og spurte om han kunne få kjenne på fitta hennes. Kona smilte og svarte at det kunne han. Forsiktig strøk han en finger over venusberget, slikket på den og lot to fingre gli inn i den nå svært våte fitta. 

Både Øystein og kona mi var nå så kåte og opptatt av hverandre at jeg ble usynlig. Øystein la seg ned på gulvet og trakk kona med seg ned. Han ønsket at hun skulle ri ham - og det ønsket var visst gjensidig, for hun og han kledde fort av seg selv og hverandre og raskt kom kuken hans på plass i fitta hennes og hun begynte å ri han. 

De stønnet høyt og masse og kysset intenst mens hun fortsatte å ri han. Jeg ble stående og bare nyte synet, før jeg tok frem min egen kuk og runket lett mens de knullet videre. 

Jeg kunne både se og høre at kona hadde det topp med Øysteins kuk som fylte fitta hennes. Hun skiftet etterhvert stilling og stilte seg med baken i været mot meg og begynte å suge han. Da presset jeg min egen kuk i fitta hennes og tok henne bakfra. Hun elsker å bli tatt bakfra og hadde før første gang en kuk i munnen samtidig. Det hele var utrolig deilig for alle tre og jeg klarte ikke holde igjen. En god ladning sperm ble sendt i henne, men hun lot seg ikke stoppe av det og begynte med en gang å ri Øystein igjen. 

Jeg kunne se spermen min renne nedover ballene hans rett før de begge fikk en reaksjon. Kona stoppet å puste et øyeblikk og så kom skjelving og lyder som viste hele verden at hun satte stor pris på Øysteins kuk og samtidig kom det mer lyd fra han også og en ny bølge sperm rant nedover skaftet og ballene hans. 

Alle tre reiste seg, fikk på bukser igjen og så ga kona og Øystein hverandre et langt tungekyss før vi alle sa godnatt og jeg og kona gikk hjem i det som var blitt tidlig morgen. 

Etter noen timers søvn hjemme, våknet jeg kåt som faen og bare måtte kjenne litt på konas fitte. Den var fortsatt full av sperm fra både meg og Øystein. Jeg la meg mellom bena hennes og begynte å slike henne. Da våknet hun og sa "hva gjør du?". Så smilte hun.. 

Endret av MoRo
Skrivefeil
  • Liker 2
  • Takk 1
  • Sexy 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...