Gå til innhold

En av mine fantasier


Kuckoloco

Anbefalte innlegg

Har mange fantasier jeg har lyst å oppleve. Starter med første. Det kommer flere etter hvert.

Jeg er nok ikke på forfatternivå på noveller, men gjør mitt beste.

 

Blindfolded creampie gangbang.

 

Kona og jeg tar inn på hotell. Vi koser oss med et par flasker vin for å komme i stemning. Jeg har allerede barbert henne nedentil og kledd henne opp i sexy svart hore antrekk. med nettingstrømper. Binder henne fast til sengen, og blindfolder henne og putter en buttplug i rompa tilslutt.

10-12 menn står parat til å knulle henne. Dere starter med å beføle hele kroppen hennes, og stapper kukene deres i munnen hennes, masserer brystene, suger på niplene, slikker fitta hennes. Det er hender og kuker overalt på henne. Hun stønner i nytelse. En etter en knuller dere henne i fitte og munn. Etterhvert får rompa kjenne det også.

Alle sparer satsen tilslutt da dere står rundt hennes åpne hull og runker. En etter en går dere frem og spruter i fitta hennes, noen spruter i ansikt og noen i rompa. Dere kler på dere og går. Da er det min tur å rengjøre, og knulle henne. Etter stund slukner vi og sover til neste morgen.

Kona er alltid klar dagen derpå og det er skamdigg å knulle henne da, men denne morgenen kommer noen av dere tilbake. Noen av dere har kommet langveis ifra og tatt inn på samme hotell. Jeg har gitt dere nøkkel slik at dere kan bare låse dere inn på morgenen.

Da våkner jeg av at kona ligger å vrir seg i nytelse og 2 av dere er i full gang med å slikke og munnknulle henne. Hun må tisse og spør om noen er tørste. alle svarer ja og får drikke direkte fra fitta hennes. Deretter knuller vi henne alle sammen. Hun setter seg over kuken min, en annen stapper kuken i rompa og den siste i munnen hennes. Alle hull fylt opp. Vi kommer samtidig. og kona bøyer seg ned med satsen i munnen og gir meg en snowball. Vi ligger og koser oss hele gjengen etterpå. Ligger å beføler hverandre og fortsetter når vi klarer.. …

 

 

Jeg har spurt kona flere ganger om hun hadde klart 2-3 stk neste morgen, etter en hel kveld med knulling, hun tenkte litt før hun svarte. «Selvfølgelig» sa hun 😉

 

Er noen med på dette mon tro?

  • Sexy 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...