Gå til innhold

Hyllest til bullen


Kuckoloco

Anbefalte innlegg

Må bare ta av meg hatten for dere buller som tilfredsstiller våre koner. Dere er flinke som klarer å gjennomføre mens vi cuckolds, ser på og kanskje drar frem mobilen mellom bena på dere for closeups, eller kuken og begynner å runke.

Jeg hadde ikke klart det. 

Joda det er en deilig fantasi å få møte et tilfeldig par der mannen gladelig gir meg sin kone som jeg kan gjøre hva jeg vil med, og få sprute inni. Men med mannen hennes tilstede og med filming osv. tror jeg jeg hadde slitt ja. 

Og jeg må si dere er ganske heldige som får knulle konene/ kjærestene våre. Men har man en digg kone bør andre få lov å låne henne og nyte henne syns jeg.

Så fortsett med den gode jobben dere gjør buller. Kona mi liker det iallfall

Hilsen en lykkelig cuck

  • Liker 2
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere lar oss få knulle konene deres. Ingenting får adrenalinet mitt høyere opp enn når jeg hilser på et par for første gang, og vi alle tre vet at jeg skal sprute inni henne i løpet av kort tid.

Og ut ifra bildene deres, må jeg si det virker svært deilig å sprute inni kona di. Hadde garantert blitt stiv igjen mens jeg allerede hadde pikken inni henne 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuckman1983 skrev (4 minutter siden):

Takk for at dere lar oss få knulle konene deres. Ingenting får adrenalinet mitt høyere opp enn når jeg hilser på et par for første gang, og vi alle tre vet at jeg skal sprute inni henne i løpet av kort tid.

Og ut ifra bildene deres, må jeg si det virker svært deilig å sprute inni kona di. Hadde garantert blitt stiv igjen mens jeg allerede hadde pikken inni henne 😎

Åh det hadde vært digg å få oppleve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...