Gå til innhold

Asiatisk dame vil ha grov pikk!


Ferskcuckold

Anbefalte innlegg

Par søker menn med tykk grov pikk for treff, alt fra engangstreff til noe av og til. 
Hun er asiatisk og i 30 årene, pen, kort med store bryster. 
Han i 40 årene. 

Hun ønsker en mann som spruter mye, gjerne i stand til å knulle et par ganger uten å måtte lade opp noe særlig mellom rundene. 
Hun foretrekker å bli pult uten kondom og ønsker å bli fylt med sperm, men også å bli sprutet utenpå. Kan også med kondom om du ønsker det. 
Ikke anal. 

Hele treffet vil bli filmet. Han skal ikke delta på noen annen måte enn kun å filme (kun til privat bruk). 
Du kan gjerne bruke maske fra første stund, det vil hun gjøre. 
Gjerne rett på sak. 


Store pikker er det som gjelder her, jo tykkere jo bedre. Og helst er du under 25 år eller over 45. 
Vi har Snap og ønsker bilder av utstyret. Du er gjerne erfaren og har gjort dette før. Igjen, store tykke pikker er det vi går for. 
 

Vi har prøvd dette litt før og det ga mersmak. 
 

Vest/Midt/Nord-Norge. 

Endret av Ferskcuckold
  • Liker 1
  • Takk 1
  • Sexy 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hei

Leste annonsen deres med stor interesse😊

jeg er en velutstyrt Bull, med forkjærlighet for asiatiske og afro damer. jeg er veldig interressert i å høre fra dere. jeg bor i vest forøvrig , og er både rensig og sosial.

Kansje jeg hører fra dere igjen ?

 

Kohutek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...