stavanger8486 Skrevet 25. oktober 2022 Share Skrevet 25. oktober 2022 Vi er et par i vår beste alter og er på jakt etter en fast lekevenn til henne/ oss. Motivasjonen til dette er hans, men hun er veldig åpent til å prøve et slikt forhold. Vi vill prøve trekant først, med han både aktiv og passiv. Vi ser også for oss at hun i nu og næ treffer lekevennen alene. Hun trenger tid for å bli kjent med noen og er ut etter en mann der hun kjenner tiltrekning og kjemi, kanskje noen føleser også. Dette er nytt for begge, så vi må finne ut hvordan det føles å inkludere folk i vårt sexliv før vi virkelig vet om dette skal bli en del av vårt liv. Vi er på jakt etter en tålmodig bull med eller uten erfaring som ikke bare setter pris på ren sex, men også på veien dertil. Lekevennen vill ha kontakt med meg (mannen) og treffe meg alene først, før hun vill bli kjent med han. Det er slik hun ønsker det og det respekterer jeg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuck.you Skrevet 25. oktober 2022 Share Skrevet 25. oktober 2022 Deilige ønsker dere har. Synd at jeg er langt unna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuck.you Skrevet 25. oktober 2022 Share Skrevet 25. oktober 2022 Hun ser utrolig deilig ut. 😍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stavanger8486 Skrevet 26. oktober 2022 Forfatter Share Skrevet 26. oktober 2022 😅 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuck.you Skrevet 26. oktober 2022 Share Skrevet 26. oktober 2022 stavanger8486 skrev (2 timer siden): 😅 Jeg mener det 👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stavanger8486 Skrevet 26. oktober 2022 Forfatter Share Skrevet 26. oktober 2022 Det tror jeg selvsagt på. Fortsatt langt unna😅 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stavanger8486 Skrevet 28. oktober 2022 Forfatter Share Skrevet 28. oktober 2022 Opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
findomslave97 Skrevet 28. oktober 2022 Share Skrevet 28. oktober 2022 Siden det ser ut til å være dårlig respons i området, vil jeg bare nevne at jeg er interessert i å treffe dere. Jeg er desverre ikke en bull. Mer på cuck siden selv, men siden dere er i utforskningsfasen kunne det kanskje vært verdt å prøve noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.