Gå til innhold

Par på slutten av 30 årene i Stavanger


stavanger8486

Anbefalte innlegg

Vi er et par i vår beste alter og er på jakt etter en fast lekevenn til henne/ oss. Motivasjonen til dette er hans, men hun er veldig åpent til å prøve et slikt forhold. Vi vill prøve trekant først, med han både aktiv og passiv. Vi ser også for oss at hun i nu og næ treffer lekevennen alene. 

Hun trenger tid for å bli kjent med noen og er ut etter en mann der hun kjenner tiltrekning og kjemi, kanskje noen føleser også. Dette er nytt for begge, så vi må finne ut hvordan det føles å inkludere folk i vårt sexliv før vi virkelig vet om dette skal bli en del av vårt liv.

Vi er på jakt etter en tålmodig bull med eller uten erfaring som ikke bare setter pris på ren sex, men også på veien dertil. Lekevennen vill ha kontakt med meg (mannen) og treffe meg alene først, før hun vill bli kjent med han. Det er slik hun ønsker det og det respekterer jeg.

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...