Gå til innhold

Hotwife Stavanger


Master69

Anbefalte innlegg

Hei alle hotwives og cukcold par🙂

Har endelig bestemt meg for å realisere en drøm jeg lenge har hatt. Kort fortalt; ser etter ei hotwife / slutwife som ønsker å være eid av en dominant Bull.

Jeg søker deg som er submissiv, kåt, tøsete, høy sexlyst, trenger å brukes hardt og ofte. Du er ei hotwife som er "born to please", elsker å bli brukt i alle hull. Jeg skal ha makt over din kropp, bestemme om cucken skal få ha sex med deg, styre deres sexliv. Du liker collar, sexy lingerie, bdsm leker, du liker å eksperimentere, utforske kinky sex sammen med meg.

Jeg er en voksen mørkhudet dominant med en kropp og utseendet som ikke har skremt livsskiten av noen (så langt). Er utholden, liker lange sessions med gjensidig glede og nytelse. Trygghet, sikkerhet, samtykke og diskresjon er viktige elementer. Er dere som par nysgjerrige på hotwife/ cuckold livsstilen, så har jeg erfaring med nybegynnere. Sørger for at alle parters interesser blir ivaretatt på en betryggende måte.

Søker fortrinnsvis i Stavanger & omegn, men Haugalandet går også an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...