Gå til innhold

Neste treff


Cuckold2009

Anbefalte innlegg

i påvente av vært neste treff har damen lagt planer med den nye 'bullen'.Jeg er bedt om å pakke nylonstrømer blindfold tau og en vibrator, og hun sier det ikke er henne som skal bruke det. Som det ikke var ydmykende nok har jeg måttet ta på meg strømper nå og sitter med vibratoren der bak og blir kommandert til å fortelle det her...det er bare noen måneder siden hun fikk sin første store kuk...5 cm lenge inn enn min og etter tre treff ydmyker hun meg med dette... og det er rett og seltt jævlig flaut å innrømme at det kjennes ganske deilig der nede...og vite at det blir mye mer ydmykende når jeg må gjøre dette på treffet med en ny bull, enda mer velutstyrt som gir henne slik jeg bare kan drømme om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greier nesten ikke tenke på annet en treffet til fredag og lurer på hva de vil gjøre med meg. Hun snakket en gang om en fantasi der jeg satt bakbundet på gulvet med blindfold og vibrator i baken slik at jeg bare kunne høre dem i senga og måtte bøye meg frem for å prøve å få et lite glimt i kanten av blindfoldet av knullingen deres i senga... Det blir i såfall noe av det mest ydmykende jeg har vært med på, høre kona bli tilfredstilt av en skikkelig velutstyrt hingst rett ved siden av, men uten mulighet til å se eller løfte en finger...jeg merket jo og det i dag at det var vanskelig å sitte rolig med den vibrerende pluggen bak. Det var flaut nok å gjøre det her hjemme og ekstra flaut å måtte sende melding til karen som skal knulle henne om at jeg satt her og vibrerte og at hun har sagt at jeg må ta med dette utstyret til treffet. Jeg vet ikke om de to har avtalt noe spesielt for det vil ingen av dem si noe om, men nå er allerede ydmykelsene i gang og jeg kan omtrent høre hvordan de serverer vittigheter og har det gøy med at jeg sitter der uten å kunne gjøre noe. Ler og fleiper med om de skal la meg få komme løs eller få lov å se litt av hvor godt hun har det når han tar henne grundig til bunns med den store flotte kuken sin og gir henne sædladninger som hun virkelig kjenner når de treffer hardt dypt der inne i henne, der en selv kunne ønske at en kunne nå inn og kjenne hennes varme orgasmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...