bodø_par Skrevet 13. november 2012 Share Skrevet 13. november 2012 Noen som er/skal til svolvær 15.des?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bodø_par Skrevet 24. november 2012 Forfatter Share Skrevet 24. november 2012 Er det ingen iddet hele tatt som skal dit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manndom Skrevet 24. november 2012 Share Skrevet 24. november 2012 Hehe, vanligvis ville jeg vært en av de stille på en sånn forespørsel, men siden dere spør en gang til. Nei, jeg hadde ikke tenkt meg til Svolvær 15. desember. Det er på en helt annen del av landet enn der jeg som regel oppholder meg. Men jeg blir jo veldig nysgjerrig på hva for noe spennende som foregår i Svolvær 15. desember, siden dere spør som dere gjør andre gang. Med ønske om en fin lørdag! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bodø_par Skrevet 24. november 2012 Forfatter Share Skrevet 24. november 2012 Det er jo det vanlige på denne årstiden.. JULEBORD;) dær kan jo alt skje;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bodø_par Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Share Skrevet 10. desember 2012 Opp.opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bodø_par Skrevet 15. desember 2012 Forfatter Share Skrevet 15. desember 2012 Endelig. Kommet oss inn på hotellet;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommen666 Skrevet 16. desember 2012 Share Skrevet 16. desember 2012 Heisann. Kor d gikk med dokke i helgen ? Ordnet d c i svolvær ? Ble d en vellykket helg ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bodø_par Skrevet 16. desember 2012 Forfatter Share Skrevet 16. desember 2012 Heisann. Joda det ble vell til action da.;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.