Gå til innhold

Bekjentskap Trøndelag


påsøken

Anbefalte innlegg

Har lenge tenkt på hvordan vi skal gjøre dette. Det må føles trygt og riktig. Fått en del tips fra personer her inne. 
 

Vi har et åpent forhold der jeg ønsker kontakt med en som kan bli en fast relasjon. Min samboer vil være en del av det, men ikke delta.

 

Hvem søker jeg? Jo, en som er omtrent i samme situasjon. Det må føles trygt og du må ha like mye å tape om det kommer ut blant kjente eller familie. 
 

Har derfor følgende absolutte kriterier:

- Du må være samboer/gift (åpent forhold)

- Du må ha barn og etablert familie.

- Du har helst lite eller ingen erfaring fra før med denne setting.

- Du må være mellom 45-65 år.

- Ha god kontroll på privatliv og jobb.

- Er en hyggelig person man kan leke med og ha det hyggelig.

- Du må holde til i Trøndelag.

 

Oppfyller du alle disse kriterier kan du sende en melding. Mangler noe sender du heller til noen andre…

 

Svarer kun på det jeg oppfatter som seriøse henvendelser.

  • Liker 4
  • Takk 1
  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fin og ærlig annonse! :) Legger inn her i stedet for å sende melding, siden jeg tross alt ikke oppfyller absolutt alt... Jeg er ikke i Trøndelag, men i Trondheim nå et par dager. Men ellers klar for en lengre relasjon om man får det til med litt avstand. Bortsett fra geografi tenker jeg vi kan checke alle punkter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
påsøken skrev (På 19.8.2022 den 17.43):

Har lenge tenkt på hvordan vi skal gjøre dette. Det må føles trygt og riktig. Fått en del tips fra personer her inne. 
 

Vi har et åpent forhold der jeg ønsker kontakt med en som kan bli en fast relasjon. Min samboer vil være en del av det, men ikke delta.

 

Hvem søker jeg? Jo, en som er omtrent i samme situasjon. Det må føles trygt og du må ha like mye å tape om det kommer ut blant kjente eller familie. 
 

Har derfor følgende absolutte kriterier:

- Du må være samboer/gift (åpent forhold)

- Du må ha barn og etablert familie.

- Du har helst lite eller ingen erfaring fra før med denne setting.

- Du må være mellom 45-65 år.

- Ha god kontroll på privatliv og jobb.

- Er en hyggelig person man kan leke med og ha det hyggelig.

- Du må holde til i Trøndelag.

 

Oppfyller du alle disse kriterier kan du sende en melding. Mangler noe sender du heller til noen andre…

 

Svarer kun på det jeg oppfatter som seriøse henvendelser.

Hei. Send meg gjerne ei meld er en mann 52 fra sørtrlag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...