Gå til innhold

Kan en mann vaere baade Hanrei og "Bull"?


lovestorms98

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen...jeg er ny her, og takker for en fin web side

 

Jeg er en mann, snart 50, sklit fra langt cuckold ekteskap og naa forelsket samboer med ny dame

 

Min historie er vel omtrent som foelger:

 

- Gift svaert ung med jente paa samme alder

- Startet aa fantasere om dette etter noen aars ekteskap. Kona tente paa dette, og de foerste aarene ble det mye snakking og god sex rundt dette temaet

- Kona tok initiativ med en gammel elsker uten at jeg var informert....var et kjempekick...alle foelelser som er beskrevet av adnre her var innvolvert

- Etter dette ble det mange - faste og tilfeldige

- Jeg var med noen ganger, men aller helst likte jeg at hun knullet aleine og kom tilbake til meg med nye spennede detaljer

 

Etter noen aar i ekteskapet ble jeg litt "urolig". Jeg hadde bare hatt to sex partnere foer jeg traff henne, og foelte nok at "noe" manglet. Dette "noe" kan nok tilskrives en manns stolthet mer en oenske om mer sex (vi hadde utrolig bra sex hjemme....og selvsagt bedre etter at hun gjorde meg til en hanrei)...Jeg startet aa sjekke opp damer...mange av dem....og levde et dobbelt liv paa den maaten. Etter aar med ulike nedleggelser, skjoente jeg vel at jakten var det viktigste....saa snart damene var naken og paa rygg var det jo bare knulling som gjennsto....mye spennede opplevelser allikevel

 

Kona fikk vite om noen av erobringene. Hun likte det ikke, men godtok det etter noe diskusjoner. Som hun sa: "saa lenge det kun er snakk om sex, og ikke forhold, saa er det greit"

 

Jeg vet at mange hanreier foeler mer naerhet til konene sine saa snart kona begynner aa knulle andre. Ja spesielt rett etterpaa. Slik var det for meg og, men som sagt klarte jeg ikke aa la andre damer vaere

 

Ekteskapet vaar tok slutt for et par aar siden. Jeg vil si at min hanrei tilvaerelse ikke var grunnen til at det tok slutt. Heller tvert om vil jeg si. Spenningen og sexen var utrolig bra hele tiden. Ex kona var den beste i sengen (ikke rart kanskje naar man tenker paa all treningen hun hadde LOL)

 

I dag er jeg igjen i et forhold. Utrolig forelsket. Har kun vaert med henne de aarene vi naa har vaert sammen. Tror all erfaringen jeg har hatt med andre damer har gjort at den siden av meg har roet seg mye ned. Jeg trenger ikke lenger hevde meg. Jeg vet at jeg kan...om jeg vil.

 

MEN: igjen har haneien i meg tatt overhand...jeg vil at min nye skal starte aa knulle andre menn. Ha elskere. Og komme til meg etterpaa. Jeg har fortalt henne dette, men hun er ikke klar for dette (sier hun)

 

Saa min erfarin er at jeg har vaert/oensker aa vaere hanrei for de damene som er meg naermest, mens jeg er en jaeger for alle andre. Noen som har samme erfaring?

 

Frank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok de aller fleste fullblods cucks foretrekker å være kysk, eller i det minste trofast til kona/kjæresten sin. Men ja, jeg har vært bull for et vennepar før, og jeg liker det begge veier. Både å se dama mi med andre, og være bull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

samme her..jeg kan være bull og cuck..cuck siden handler om en slags mental masochisme..jeg vil bli ydmyket. Men samtidig er jeg også åpen for sex med andre damer/par. MEN jeg gjør det ikke uten at det er klarert med kona. Viktig både for meg og kona at alt skjer i det åpne. Jeg liker at hun ydmyker meg av og til..men jeg er ikke en sissy ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...