Gå til innhold

Spørsmål til dere Hotwifer! :)


cuckwannabe

Anbefalte innlegg

Jeg har en jente som er villig til å prøve en tredjemann. :D

 

Mitt spørsmål til dere Hotwifer:

 

Hvordan anbefaler dere å begynne?

 

1. Hun møter han alene?

 

2. Trekant?

 

3. Jeg ser på mens hun har sex med han?

 

Vet dette er veldig individuelt hva som anbefales, men vil gjerne høre hva dere synes.

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer

Nå må du bare trå litt varsomt i starten tror jeg.

Også er jeg en anelse overasket over at du ikke sier noe om hvordan hun kunne tenke seg dette.

Hvis hun er "villig til å prøve en tredjemann" så har dere vel snakket litt om dette og hun sagt noe om hva slags fantasier hun har rundt dette.

Tror det er veldig viktig å gjøre dette helt på hennes premisser i starten. Så får heller du se om du får dine fantasier og ønsker oppfylt etter hvert. (om de divergerer fra hennes da)

 

Vi startet helt etter hennes ønske, som var at jeg var med og til stedet hele tiden. I dag er hun så tilvendt, faktisk avhengig av denne livsstilen, at hun ikke kan la være å ha elskere som hun treffer alene.

 

lykke til fra oss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svarene! :) Håper flere også kunne gi tilbakemelding på dette.

 

Vi har snakket en del om disse scenarioene. Det hun selv sier hun ønsker at jeg skal delta sammen med tredjemann. Hun vil jeg skal møte hennes elskere.

Grunn til at jeg ikke nevnte hva hun ønsket, var at vi enda er på "snakke- og fantasistadiet". Ja, jeg er veldig forsiktig i denne fasen. Derfor ville jeg gjerne høre deres erfaringer hvordan dere startet. Eller ønsker dere hadde begynt...

Vi gjør ikke dette bare på grunn av mine fantasier. Jeg er meget opptatt av hennes ønsker og at dette skal være en fin opplevelse for henne.

 

Til deg BRGD så som nevnt er vi enda på drøfte-stadiet. ER ikke slik at vi skal gjøre det i morgen...

Jeg prøver bare å få tips om hvordan vi kan/burde gå videre. Selvfølgelig er vi to sammen om dette.

Fint også å få svar få Bullens side også. Det er momenter alle burde tenke på også.

Vi har pratet en del hvordan vi skal gjøre dette. Personlig tror jeg det beste ville være at hun traff en alene først. For deretter å se om dette er noe vi vil gå videre med.

På den andre siden vil hun kanskje ha den tryggheten med å ha meg tilstede og som deltaker.

 

Det er mange momenter mange er usikre på i starten... slik som hvordan finne tredjamann? Sjekke opp en på byen... finne en kandidat på nett.... en bekjent....

 

Jeg prøver å gå frem på "rett" måte. Slik at hun kanskje vil ønske å gjennomføre dette og kanskje gjøre det igjen... og igjen... og igjen... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...