P.King Skrevet 15 minutter siden Skrevet 15 minutter siden TobiasX skrev (49 minutter siden): Slik er det også her, og det ender alltid med et deilig knull. Helt siden hun ble pult første gang av en bekjent, har hun fortalt mer eller mindre detaltert om hva de gjorde. Han ble etterhvert hennes faste elsker (og er det fortsatt). Etter en tid ble det lite nytt å fortelle og når hun nå kommer nypult og blid fra han, da blir det omtrent noe slikt: "Vi pulte, han sprutet i meg og det gikk for meg!". Egentlig en litt kjedelig fortelling. Nå i sommer hadde vi planlagt båttur med han faste elskeren ombord, slik vi pleier. Men i år ble det diverse forviklinger pga arbeide både for han elskeren og meg. Det ble tur etterhvert, men ikke med elskeren ombord, han måtte jobbe. Ganske tilfeldig dukkert det opp en gammel bekjent av han (elskeren). Han nye gjorde omgående et spesiellt inntrykk på kona. Kan best beskrives som "akutt, gjensidig begjær". Kona fortalte senere at hun nesten straks følte at: "han måtte hun bare ha", og han hadde visstnok følte det samme. Det viste seg at han var blitt tidlig enkemann og hadde etter dette "ikke tatt i kvinnfolk", som han sa. Jeg måtte jobbe, og allerede første natta ble det til at kona overnattet hos han. Kona sa etterpå, "De pulte som kaniner, hun ble pult og pult og pult av en utsultet kåting". Han nye karen viste seg å være svært så hyggelig og når det endelig ble tur ble han med. Det var alltid mye puling på disse turene, og med denne karen ombord ble det om mulig enda mer. .... Når jeg ikke deltar pleier jeg å notere noen stikkord fra hva kona har fortalt. Det aller meste av hva jeg har skrevet her tidligere er basert på notater fra hennes fortelling. Forøvrig ser det ut til at han nye karen også blir en av konas elskere. Hun har hatt noe overnattinger hos han, tiden får vise... Hater å svare på innlegg... men dette ble baqre så mye som jeg selv kjenner meg igjen i. I Januar 2025 måtte jeg bli med en venn til drammen for å hentew hans nye bil. vi tok nattbuss fra ålesund til oslo og buss videre til drammen derfra... men når klokken var så vitt over middnatt så får jeg en melding fra fruen om att hun er husredd og har lyst å reise ut til elskeren sin og overnatte der... jeg må jo så klart bare si meg enig i det og hun reiser til han og det blir jo så klart knulling mesteparten av natten. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.