NysøkendeBergen Skrevet 19. juli 2022 Share Skrevet 19. juli 2022 Blir så sykt kåt av høre hun fortelle om tidligere erfaringer også? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrittSinn Skrevet 15. januar 2023 Share Skrevet 15. januar 2023 Ja! Samme her. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuckoloco Skrevet 24. mars 2023 Share Skrevet 24. mars 2023 Åå ja, hver gang. Men har hørt alle nå.. tror jeg. Men alltid kjekt å høre om på ny.. blir sykt kåt og må alltid ta henne. Enten etterpå eller mens hun forteller. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stvgman Skrevet 15. desember 2023 Share Skrevet 15. desember 2023 Ja det er deilig når hun forteller. Da vet jeg at i kveld har hun lyst.Vi har vært gift så lenge at hun vet akkurat hvilken knapper hun skal trykke på. Hun har fast elsker som bor i annen landsdel. Utpå kvelden ringer hun ofte han og med høytaler på får jeg de mest intime detaljer og lyster de deler. Da får hun det hun elsker mest av alt etterpå. En steinhard kuk med ballespreng som tar henne og fyller henne. 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.