Gå til innhold

Våres første BULL?


Anbefalte innlegg

Dette er noe eg aldri trodde skulle skje meg? Eg har en ufattelig sexy kjæreste, som eg syns fortjener noe bedre både i størrelse og utholdenhet? Etter noen utro exer, merket eg at dette tente meg… Men eg visste ikke åssen eg skulle legge det fram for dama.

Så litt etter litt har eg hintet om både store kuker og utholdne. Noe eg følte hun virket gira på? En dag kom hun og viste meg at en kollega hadde sendt kukbilde, og woooow! Den var diger? Eg kunne også se at hun likte den.. Eg tenkte, dette er sjansen.. begynte snakke han opp og spørre om hun ville ha den osv.. hun nektet aldri ?

Eg ble super kåt av tanken på hun få den der? Og utfordret hun til pirre han! Hun trodde først eg tullet.. Eg tok mobilen, tok et bilde av hun og skrev: Mmmm hadde likt se dama mi få den..

viste hun snapen og sa eg sender den eg.. hun såg litt sjokk ut, men stoppa meg ikke? Eg såg kåtheten i henne og eg elsket det.. kollegaen ble nok litt paff, men fikk tilbake meldinger hvor deilig det hadde vært. Eg tok en ny snap og skrev, kommer du da.. dama mi stoppet meg ikke nå heller??

meg kriblet over av kåthet og hun såg litt sjokka ut. Han svarte at han lett kom, hun såg både stressa og klar ut. Og ville forsikre at dette ville eg…?

Eg ba hun ta på seg noe sexy og hun virket litt forvirret, men tok på seg det sexy undertøyet ? Etter ca 45 min, ringer det på døra.. pulsen steg nok greit hos begge! Eg åpnet og han sa at han digget eg ville dette og at han lenge hadde drømt om hun! Eg såg blikkene de i mellom og elsket se kåtheten i begge?

eg satt meg ned i stolen og sa, nå må dere gjøre som dere har villet? denne mannen var stor og barsk. Han tok hun og satt hun på fanget med ansikt mot ansikt, hvor de starta kysse og han befølte den deilige rumpa?Dette var et villt syn for meg? Så eg tok ut kuken min.. han smilte og sa, det var ikke rare greiene og kommenterte dama mi på kne.. for nå skulle hun få se skikkelig kuk? 

Og wow!!! Der vippes ut det beistet? 

noe hun kommenterte!! Og se hun gape over den, mmmmmm?

hun sugde han lenge, så utholden han var! Eg kunne se hun elsket det ?

etter en stund tok han med seg hun til soverommet og ville smake hun. 
hun stønnet og nøt den deilige mannen? mens eg satt og runket..

Etter en stund sier han: nå vil eg knulle den deilige musa di! Han kommanderte meg til holde hun i hånda i det han trenger inni hun☺️ Og det stønnet der? mmmmm! Og ekstra deilig ble det når hun sa hvor mye større han var.. Eg var så sjokket hvor rå han var og knullet i mange stillinger ☺️ Dama vart helt vill? Og etter spruten, ble eg beordret til slikke opp? Fy søren kor rått det var? Og dama fikk eg sett en ny side av?

  • Liker 6
  • Sexy 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...