Gå til innhold

Fortsettelsen.....


m-puus

Anbefalte innlegg

Telefonen ringer. -Faen, er det ham som ringer og avlyser? Han skulle jo vært her nå?

Han sier: -Hvor er inngangen til huset ditt? Jeg tror jeg står utenfor nå... Jippiiii! Han er her endelig, og jeg åpner døra og ser ham stå der i lyset fra utelyset, tennene hans glimter og jeg drar ham inn i gangen og kysser ham hardt og hett.

 

Han har snakket med mannen min på nett, og nå hilser de to for første gang, og mannen min sier -jasså, det er du som har tømt deg i munnen til kona mi, noe som får min unge elsker til å rødme litt før han ser den andre rett i øynene og svarer -Ja.

 

Vi drikker kaffe, og så begynner mannen min å rydde litt etter middagen, mens vi to smelter sammen i sofaen og hendene hans er overalt - han sjekker at jeg fortsatt ikke har undertøy, og han drar og småklyper i vortene mine. Vi blir etterhvert klar over at mannen min sirkler rundt oss med et kamera...men glemmer ham nesten i ønsket om mer mer! Vi suger og biter og slikker og snuser og klemmer og kjenner og grafser, herregud så våt og kåt jeg er, og jeg kjenner han er minst like kåt. Han tar hånden min og legger på kuken, og jeg kjenner den hard og bankende i håndflaten når jeg tar den i et fast grep og klemmer og gnir. Mannen min avbryter oss, sier -Nå kan du la henne få litt, og rekker elskeren sitt yndlingsredskap for tiden, skohornet! De to karene, den eldre og den yngre har en morsom halvtime hvor de veksler på å slå rompa mi med skohorn og flathånd, til både den og kinnene mine er fine og røde... Da mannen min så at jeg var kåt nok, ba han meg om å knulle elskeren....og jeg satte meg på fanget hans - jeg var så plaskvåt at det nesten var vanskelig å knulle! Mannen min tok bilder og innimellom festet han klyper på brystene mine og instruerte den yngre mannen i hva han skulle gjøre med meg.

Jeg elsker på bli knulla mens jeg ligger på rygg... og det var et magisk øyeblikk da jeg landet på senga, endelig uten klær og med en like naken elsker oppå meg. Jeg ba ham komme inni meg - og han spurte om jeg var sikker, og jeg stønnet ja, ja! og han hvisket -Dette har jeg venta lenge på, og presset seg til bunns i meg og sprutet så jeg kjente det rykket i kuken.....178 - Kopi.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...